• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ja svart Àr snyggt, grön riktigt cool, gul lite annorlunda, ganska snygg ÀndÄ, blÄ gillar jag nog minst, vi fÄr se.

6105'an idag.
DSC_1530.JPG

Hej Seikolovers :) Skulle behöva en lÀnk, eller del av lÀnk till denna rackare, 7A38-7020. NÄgon som sitter pÄ nÄgot jag skulle kunna ha nytta av, eller kan peka mig i rÀtt riktning för att finna det jag söker?

Tack pÄ förhand!

20151005_135019.jpg

Senast Àndrad:
Men @Molle , SBDC039 Àr ju ocksÄ ny. Aldrig sett tidigare. Hoppas den Àr liten, i sÄ fall ska jag ha en sÄdan. :)
image.jpg
image.jpg

Tips till den som gÄr i köp tankarna pÄ en GS nu Àr det sÄ att klockmaster i FÀltöversten har riktigt bra pris pÄ 3 av deras GS dÄ dom ska renovera deras butik. Men dem har bara dom hÀr priserna fram tills torsdag! Modellerna det rör sig om Àr SBGR001, SBGH001 och SBGR023. Med vÀnlig hÀlsning snaxxet :):gs:

Tips till den som gÄr i köp tankarna pÄ en GS nu Àr det sÄ att klockmaster i FÀltöversten har riktigt bra pris pÄ 3 av deras GS dÄ dom ska renovera deras butik. Men dem har bara dom hÀr priserna fram tills torsdag! Modellerna det rör sig om Àr SBGR001, SBGH001 och SBGR023. Med vÀnlig hÀlsning snaxxet :):gs:
En SBGH001 skulle inte sitta helt fel! Vad skulle de ha för den? :)

HallÄ Seiko dudes!
Jag har spanat pÄ den hÀr ett tag, den tilltalar mig vÀldigt med sitt utseende. TyvÀrr en kvartsare, men vad gör man (finns det snarlik till bra pris som Àr en auto?)
NÄgon som har nÄgon koll pÄ den hÀr eller kanske erfarenhet av den tillomed?
Modellen heter SNDF87P1 och ser ut sÄhÀr =)

product_SNDF87P1.jpg

HallÄ Seiko dudes!
Jag har spanat pÄ den hÀr ett tag, den tilltalar mig vÀldigt med sitt utseende. TyvÀrr en kvartsare, men vad gör man (finns det snarlik till bra pris som Àr en auto?)
NÄgon som har nÄgon koll pÄ den hÀr eller kanske erfarenhet av den tillomed?
Modellen heter SNDF87P1 och ser ut sÄhÀr =)

product_SNDF87P1.jpg

Jag har en och visst Àr den fin. Ser bÀttre ut live! Största nackdelen Àr att den Àr stor om man inte har armarna till det. Att det Àr quartz ser jag inte som en nackdel. Hade den varit mindre (38-40) hade den suttit pÄ betydligt oftare! Visarna kunde varit lite mörkare dÄ jag har svÄrt att se tiden pÄ den i vissa ljusförhÄllanden.
bild-162-jpg.109534

Tillbaka
Topp