Jaha, tycker den du bestĂ€llt Ă€r cool, gillar lĂ€nken.ĂĂ€h det Ă€r jag som har knarkat. Trodde du citerade mitt inlĂ€gg. Nvm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, tycker den du bestĂ€llt Ă€r cool, gillar lĂ€nken.ĂĂ€h det Ă€r jag som har knarkat. Trodde du citerade mitt inlĂ€gg. Nvm.
851039Vad har den för serienr?
Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Me likey! GS, HEQ, champagnetavla och blÄnerad visare=GRYMT BRAKaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Den Àr nice! Hade den svarttavlade versionen med solid baksida i ett halvÄr. Det enda jag inte gillar med den Àr del tredelade standardlÀnken som Àr ganska trÄkig.Me likey! GS, HEQ, champagnetavla och blÄnerad visare=GRYMT BRA![]()
Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Den var kaxig, tavlan Àr lÀcker medKaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Den dÀr spÄrningen pÄ bezelringen. Det blir inte tyngre Àn sÄ.Vem blir först pÄ KS??!
Brutalt cool![]()
![]()
![]()
![]()
Jag Àlskar det! FörvÄnade alla skulle bli nÀr man visar upp den.Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Den dÀr spÄrningen pÄ bezelringen. Det blir inte tyngre Àn sÄ.
Helt rÀtt!Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Blytung! TyvÀrr lite för stor för migVem blir först pÄ KS??!
Brutalt cool![]()
![]()
![]()
![]()
Helt rÀtt!Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.
![]()
Grym videoJa den detaljen gör jÀvulskt mycket!
Kan rekommendera denna film, otroligt mycket kunskap. Kul nÀr gubben dissar silicon material
Det har jag inte lÀst om, mysigt. Kvarts Àr bÀst, sÄ Àr det bara. Hade de modeller jag ville ha funnits med kvartsurverk sÄ hade jag enbart haft kvartsklockor.Helt rÀtt!
Vem hÀr pÄ KS var det som lÀmnade in sin GS 9F till en random urmakare i Sverige för batteri byte? Urmakaren hade blivit rent paff nÀr han skruvat av baklocket, aldrig sett nÄt sÄ avancerat i Quartz vÀg![]()
Bra video! Kul ocksÄ nÀr han bjuder lite pÄ sig sjÀlv och tar en sniff heliumJa den detaljen gör jÀvulskt mycket!
Kan rekommendera denna film, otroligt mycket kunskap. Kul nÀr gubben dissar silicon material
HÀrligt stel japansk humor!Bra video! Kul ocksÄ nÀr han bjuder lite pÄ sig sjÀlv och tar en sniff helium
Gillar deras "reality proof" koncept.
Han skickar inte till Sverige, kanske Norge?Ni som handlat hos sieya![]()
Hur tacklar ni texten ovan?
GÄr den ena 0,5 sek för fort eller den andra 0,5 sek för sakta?Skillnad SBGA127 v.s. SBHH005 efter 24,5 timmar frÄn synkronisering.
![]()
Pga SBGAns bredare index luras man att tro att SBGH ligger 0,5 s före. Sett vid mindre sekundindex ser det precis lika ut..GÄr den ena 0,5 sek för fort eller den andra 0,5 sek för sakta?
(Eller synvilla?)
Borde lagt med referensen ocksÄ...GÄr den ena 0,5 sek för fort eller den andra 0,5 sek för sakta?
(Eller synvilla?)