• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är pĂ„ permis med en sbdx012, tack för mig.
20151031_202315.jpg

Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.

image.jpeg
Jag Àlskar det! FörvÄnade alla skulle bli nÀr man visar upp den. :)

Quartz var vÀl ÀndÄ största revolutionen sen fickuret, inom klockvÀrlden. Allt komplikationer Àr ju ballt, men inget har förÀndrat klocktillverkningen pÄ samma sÀtt. RÀtta mig om jag har fel.

Kaxigt med glasbaksida pÄ en quartzare! FrÄn WuS.

image.jpeg
Helt rÀtt!
Vem hÀr pÄ KS var det som lÀmnade in sin GS 9F till en random urmakare i Sverige för batteri byte? Urmakaren hade blivit rent paff nÀr han skruvat av baklocket, aldrig sett nÄt sÄ avancerat i Quartz vÀg :D

Helt rÀtt!
Vem hÀr pÄ KS var det som lÀmnade in sin GS 9F till en random urmakare i Sverige för batteri byte? Urmakaren hade blivit rent paff nÀr han skruvat av baklocket, aldrig sett nÄt sÄ avancerat i Quartz vÀg :D
Det har jag inte lÀst om, mysigt. Kvarts Àr bÀst, sÄ Àr det bara. Hade de modeller jag ville ha funnits med kvartsurverk sÄ hade jag enbart haft kvartsklockor.

Tillbaka
Topp