• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Postar lite info och bilder hÀr @Jockinho . För nÄgon vecka sedan hade jag ingen Seiko och inte heller nÄgon kronograf i lÄdan... Detta botades i och med att denna lite brutala och mögliga 7a38-705a frÄn -84 införskaffades. Denna modell ska, vad jag förstÄtt, ha orangea inslag, men tiden bleker tydligen lÀtt dessa till gult. Tycker den Àr jÀkligt cool, och utseendet ger mig Àven lite sköna Alien-film vibbar.

Den Àr la för go. Letar sjÀlv efter en 7A38. Har en 7A28 men mÄste ha dagvisning, idag trodde jag det var mÄndag hela dagen fast det Àr fredag...

Har bestÀllt en Alpinist frÄn creationwatches samt lÀnken frÄn Seiya. LÀnken kom idag och jag fick med denna broschyr:
image.jpg

image.jpg

image.jpg

UtseendemÀssigt verkar x:et vara den enda skillnaden. Mm300 har fÄtt ett x pÄ kronan ocksÄ samt diashield pÄ lÀnk och boett.
PĂ„ creationwatches finns nya och gamla sumon men till exakt samma pris.

Har bestÀllt en Alpinist frÄn creationwatches samt lÀnken frÄn Seiya. LÀnken kom idag och jag fick med denna broschyr:
image.jpg

image.jpg

image.jpg

UtseendemÀssigt verkar x:et vara den enda skillnaden. Mm300 har fÄtt ett x pÄ kronan ocksÄ samt diashield pÄ lÀnk och boett.
PĂ„ creationwatches finns nya och gamla sumon men till exakt samma pris.
Kan du inte fota helsidor? Vill se om det finns fler nya modeller man missat! :)

Postar lite info och bilder hÀr @Jockinho . För nÄgon vecka sedan hade jag ingen Seiko och inte heller nÄgon kronograf i lÄdan... Detta botades i och med att denna lite brutala och mögliga 7a38-705a frÄn -84 införskaffades. Denna modell ska, vad jag förstÄtt, ha orangea inslag, men tiden bleker tydligen lÀtt dessa till gult. Tycker den Àr jÀkligt cool, och utseendet ger mig Àven lite sköna Alien-film vibbar.

Yes! Vilka sköna Sci-Fi vibbar det var pÄ den dÀr :borg: . Snyggt sliten ocksÄ. Man fÄr gratulera!

Tillbaka
Topp