Tips pÄ var man kan bestÀlla diverse seikos med bra priser Ä klara sig frÄn tull och moms mottages tacksamt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
37,1mm enligt Google. Jag gillar den ocksÄ, men ljus tavla hade den varit grym.Jag gillar nog SBGX121 jag, skulle sitta vÀldigt fint med fler bilder.
@john b har/hade en. Sök pÄ ref hÀr sÄ hittar du nog hans kommentarer + bilder
Har haft den blÄ (SBBN037) och sÄlt. Tycker 300m tunorna Àr för smÄ. Den dÀr svarta Àr dock jÀvligt fin.@john b har/hade en. Sök pÄ ref hÀr sÄ hittar du nog hans kommentarer + bilder
TÀnker du inte pÄ sbbn037 nu?@john b har/hade en. Sök pÄ ref hÀr sÄ hittar du nog hans kommentarer + bilder
Nej gjorde han?@yonsson @niclasnice @Sorubim @skallagrimson
Kom igen nu grabbar, den dÀr katalogen postade vÀl @Molle hÀr för typ en mÄn sen..![]()
Har klÀmt pÄ Johns blÄtavlade och den var riktigt nice, gillar de nya blanka inlÀggen. Hade dock köpt versionen i stÄl.
Det gjorde hanNej gjorde han?
Ăr det krysset som skiljer bĂ„de Sumo och Shogun pĂ„ den nya modellen jĂ€mfört med den tidigare? Eller finns det andra skillnader som jag inte uppmĂ€rksammat?InstĂ€mmer sĂ„klart annars hade jag boxat en Sumo ocksĂ„.
Sumon försvinner ju dessutom inte som modell, den fÄr ju bara ett kryss pÄ tavlan, eller?![]()
Consider it done!Det gjorde han
Bookmarka den hÀr sidan, sÄ har ni stÀndig tillgÄng till de senaste japanska Seikokatalogerna i pdf-format:
http://www.seiko-watch.co.jp/catalog/
Ă tminstone Shogun har dia-shiled ocksĂ„.Ăr det krysset som skiljer bĂ„de Sumo och Shogun pĂ„ den nya modellen jĂ€mfört med den tidigare? Eller finns det andra skillnader sim jag inte uppmĂ€rksammat?
Verkar bara vara krysset pĂ„ Sumo.Ăr det krysset som skiljer bĂ„de Sumo och Shogun pĂ„ den nya modellen jĂ€mfört med den tidigare? Eller finns det andra skillnader sim jag inte uppmĂ€rksammat?
Verkar bara vara krysset pÄ Sumo.
Edit: Shogun med Diashield lÄter lockande.
Vad jag vet sÄ har Shogun diashield redan? LÀste jag iallafall nÀr jag funderade pÄ att skaffa en för nÄgot halvÄr sedan...à tminstone Shogun har dia-shiled ocksÄ.
Aha, sÄ Àr det nog.Vad jag vet sÄ har Shogun diashield redan? LÀste jag iallafall nÀr jag funderade pÄ att skaffa en för nÄgot halvÄr sedan...
StÀmmer faktiskt! Jag har precis jÀmfört nya och tidigare Shogun och modellerna Àr exakt likadana (bÀgge med diashield). Det som skiljer Àr krysset pÄ den nya tavlan samt ett nytt modellnummer, SBDC029. Blir den tidigare modellen lite mer eftertraktad nu? Personligen gillar jag tavlan utan kryss.Vad jag vet sÄ har Shogun diashield redan? LÀste jag iallafall nÀr jag funderade pÄ att skaffa en för nÄgot halvÄr sedan...
Missade faktisk bÄde ref och tavla. SÄg bara ett grÄtt gummi och fick för mig att det var den cermet-tunan..TÀnker du inte pÄ sbbn037 nu?
Tror inte det finns ngn 035 pÄ forumet Ànnu. Edit: SÄg att man var 2a pÄ den.
Synd pÄ visaren annars Àr den ju kanonfin! Var sjÀlv lite sugen.Min SBGM001 fick en gmt-kompis nyss
![]()
6117-8000
Den gamla kanske blir marginellt dyrare pÄ begmarknaden, mer Àn sÄ tror jag inte hÀnder. Alla SEIKO-titanare har diashield coating.StÀmmer faktiskt! Jag har precis jÀmfört nya och tidigare Shogun och modellerna Àr exakt likadana (bÀgge med diashield). Det som skiljer Àr krysset pÄ den nya tavlan samt ett nytt modellnummer, SBDC029. Blir den tidigare modellen lite mer eftertraktad nu? Personligen gillar jag tavlan utan kryss.
Har klÀmt pÄ Johns blÄtavlade och den var riktigt nice, gillar de nya blanka inlÀggen. Hade dock köpt versionen i stÄl.
Och lyser som ett kÀrnkraft gör den, starkaste lumen jag sett pÄ nÄgon klocka och dÄ har ÀndÄ SEIKO massa modeller med mer lume applicerad.Riktigt nice Àr den. Tror bestÀmt att det Àr Johns gamla jag burit senaste dagarna. Storleken Àr helt perfekt för mina 17cm handleder. Torde passa dig utmÀrkt @micke_s .
![]()
Att minutvisaren inte gÄr hela vÀgen ut till index eller?Synd pÄ visaren annars Àr den ju kanonfin! Var sjÀlv lite sugen.
Att timvisaren Àr kladdigt relumad, lÀtt att fÄ fixat dock.Att minutvisaren inte gÄr hela vÀgen ut till index eller?
ĂĂ€h det Ă€r jag som har knarkat. Trodde du citerade mitt inlĂ€gg. Nvm.Att timvisaren Ă€r kladdigt relumad, lĂ€tt att fĂ„ fixat dock.