• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

7040 Ärsklocka, tillverkad samma mÄnad som jag "tillverkades". AlltsÄ inte föddes. :)
63097040fix.jpg

InstÀmmer sÄklart annars hade jag boxat en Sumo ocksÄ.
Sumon försvinner ju dessutom inte som modell, den fÄr ju bara ett kryss pÄ tavlan, eller? :)
Är det krysset som skiljer bĂ„de Sumo och Shogun pĂ„ den nya modellen jĂ€mfört med den tidigare? Eller finns det andra skillnader som jag inte uppmĂ€rksammat?

Vad jag vet sÄ har Shogun diashield redan? LÀste jag iallafall nÀr jag funderade pÄ att skaffa en för nÄgot halvÄr sedan...
StÀmmer faktiskt! Jag har precis jÀmfört nya och tidigare Shogun och modellerna Àr exakt likadana (bÀgge med diashield). Det som skiljer Àr krysset pÄ den nya tavlan samt ett nytt modellnummer, SBDC029. Blir den tidigare modellen lite mer eftertraktad nu? Personligen gillar jag tavlan utan kryss.

StÀmmer faktiskt! Jag har precis jÀmfört nya och tidigare Shogun och modellerna Àr exakt likadana (bÀgge med diashield). Det som skiljer Àr krysset pÄ den nya tavlan samt ett nytt modellnummer, SBDC029. Blir den tidigare modellen lite mer eftertraktad nu? Personligen gillar jag tavlan utan kryss.
Den gamla kanske blir marginellt dyrare pÄ begmarknaden, mer Àn sÄ tror jag inte hÀnder. Alla SEIKO-titanare har diashield coating.

Riktigt nice Àr den. Tror bestÀmt att det Àr Johns gamla jag burit senaste dagarna. Storleken Àr helt perfekt för mina 17cm handleder. Torde passa dig utmÀrkt @micke_s .

image.jpeg
Och lyser som ett kÀrnkraft gör den, starkaste lumen jag sett pÄ nÄgon klocka och dÄ har ÀndÄ SEIKO massa modeller med mer lume applicerad.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp