HÄller med @yonsson, för fet. TyvÀrr.Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu.
Edit: @niclasnice var det ju som var tÀnd pÄ den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med @yonsson, för fet. TyvÀrr.Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu.
Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu.
+1Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu.
Vi fĂ„r splitĂr med!
Ăr med! Styr upp sĂ„ kör vi. KlockmĂ€ster kanske vill sponsra.
Kanske blir svÄrt att samla ihop 10 st?Vi fÄr split
Vad kan en KS medlem tÀnka sig pröjsa?
VÄgar man handla frÄn dem efter allt man hört hÀrifrÄn pÄ ks?Coolt!
Snart landar mitt par i skx hemma i lÄdan. Köpte mina pÄ creationwatches.com för 3000kr exl tull. Dhl fraktar
Nej.VÄgar man handla frÄn dem efter allt man hört hÀrifrÄn pÄ ks?
VÄgar man handla frÄn dem efter allt man hört hÀrifrÄn pÄ ks?
Gör gÀrna sÄ! Vad lÄng tid skulle frakten ta till Sverige?lÄt mig fÄ Äterkomma i den frÄgan![]()
3 dagar enligt rykten pÄ KS, men Àn sÄ lÀnge ligger de kvar i Singapore, Äterkopplar!Gör gÀrna sÄ! Vad lÄng tid skulle frakten ta till Sverige?
Kanske blir svÄrt att samla ihop 10 st?Ska vi inte satsa pÄ JAMSTEC versionen SBEX003 nÀr vi ÀndÄ hÄller pÄ?
Har aldrig varit med pÄ en passaround. Lottar vi ut den sen? Har sett den för runt 5k USD.
Menar du att splitta pÄ 2? Ja kanske. Varför inte. Men inte just nu bara
Edit: För tjock? Sluta nu.
![]()
DÄ behövs det bara 58 personer till för en passaround. Jobba jobba!Jeflar vad grym den ser ut! Hade tÀnkt mig lÀgga 1000kr
Blir kanske tufft att fÄ igenom, har aldrig sett den irl men ser klockan som en grym hÄll kÀften seiko pÄ bilderna!
GÀller det 003:an sÄ Àr jag game.Kanske blir svÄrt att samla ihop 10 st?Ska vi inte satsa pÄ JAMSTEC versionen SBEX003 nÀr vi ÀndÄ hÄller pÄ?
Har aldrig varit med pÄ en passaround. Lottar vi ut den sen? Har sett den för runt 5k USD.
Menar du att splitta pÄ 2? Ja kanske. Varför inte. Men inte just nu bara
Edit: För tjock? Sluta nu.
![]()
DÄ fÄr vi nog köpa trisslotter för pengarna och hÄlla tummarna. Kan vi skaka ihop 10 pers och bestÀller frÄn rÀtt stÀlle sÄ kanske vi kan klara oss pÄ 5 lax var. Vad sÀger du om 003 @Chuck ?Jeflar vad grym den ser ut! Hade tÀnkt mig lÀgga 1000kr
Blir kanske tufft att fÄ igenom, har aldrig sett den irl men ser klockan som en grym hÄll kÀften seiko pÄ bilderna!
DÄ fÄr vi nog köpa trisslotter för pengarna och hÄlla tummarna. Kan vi skaka ihop 10 pers och bestÀller frÄn rÀtt stÀlle sÄ kanske vi kan klara oss pÄ 5 lax var. Vad sÀger du om 003 @Chuck ?
GÀller det 003:an sÄ Àr jag game.
![]()
Top dÄ Àr vi 3.2 typ. Tycker inte man ska snöa in pÄ storleken nÀr det gÀller en sÄn hÀr pjÀs. FÄr ses som en stycke konst. "Vilken trevlig Zorn mÄlning, men Àr den inte lite tjock?"tung.... det skulle jag kunna tÀnka mig ocksÄ, trots mina flickhandleder...
Ăr det bara jag eller ser dagvisningen lite lagom sned ut?
Ser skumt ut. Misstag?Ăr det bara jag eller ser dagvisningen lite lagom sned ut?
Fint!
âș Nummer 4 var ju inte heller illa. Liten lumelupp och eventuellt lite sned dagvisning men lĂ€r bli mkt populĂ€ra. Ăr detta nya SKX?Fint!
Blir tre sÄna dÀr, en blÄ, en pepsi och en svart.
ErsÀttare till skx-serien eller?
FĂ€rgade visare kommer i majâș Nummer 4 var ju inte heller illa. Liten lumelupp och eventuellt lite sned dagvisning men lĂ€r bli mkt populĂ€ra. Ăr detta nya SKX?
Inga fÀrgade visare iaf. Good call!
Aha dÀr ser man! Skönt att de slÀpper de riktiga modellerna först.FÀrgade visare kommer i maj
BLAM! Jag vill faktiskt ha lÀnk denna gÄng. Vill dÀremot ha svart tavla och den verkar inte komma pÄ lÀnk.