• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu. :)
Edit: @niclasnice var det ju som var tÀnd pÄ den.
Vet att du gillar den skarpt men jag har provat den och den Àr för tjock sÄ du kan slÀppa den nu. :)
Edit: @niclasnice var det ju som var tÀnd pÄ den.
+1
//Bosse
(Provad och kanske, men bara kanske diameteren Àr ok, men tjockleken no way)

Vi fÄr split

Vad kan en KS medlem tÀnka sig pröjsa?
Kanske blir svÄrt att samla ihop 10 st? :rolleyes: Ska vi inte satsa pÄ JAMSTEC versionen SBEX003 nÀr vi ÀndÄ hÄller pÄ? :) Har aldrig varit med pÄ en passaround. Lottar vi ut den sen? Har sett den för runt 5k USD.
Menar du att splitta pÄ 2? Ja kanske. Varför inte. Men inte just nu bara :)
Edit: För tjock? Sluta nu.
IMG_0229_zpscq24dpzr.jpg

Kanske blir svÄrt att samla ihop 10 st? :rolleyes: Ska vi inte satsa pÄ JAMSTEC versionen SBEX003 nÀr vi ÀndÄ hÄller pÄ? :) Har aldrig varit med pÄ en passaround. Lottar vi ut den sen? Har sett den för runt 5k USD.
IMG_0229_zpscq24dpzr.jpg

Jeflar vad grym den ser ut! Hade tÀnkt mig lÀgga 1000kr :bag:

Blir kanske tufft att fÄ igenom, har aldrig sett den irl men ser klockan som en grym hÄll kÀften seiko pÄ bilderna!

IMG_0229_zpscq24dpzr.jpg
GÀller det 003:an sÄ Àr jag game.

image.jpeg

Jeflar vad grym den ser ut! Hade tÀnkt mig lÀgga 1000kr :bag:

Blir kanske tufft att fÄ igenom, har aldrig sett den irl men ser klockan som en grym hÄll kÀften seiko pÄ bilderna!
DÄ fÄr vi nog köpa trisslotter för pengarna och hÄlla tummarna. Kan vi skaka ihop 10 pers och bestÀller frÄn rÀtt stÀlle sÄ kanske vi kan klara oss pÄ 5 lax var. Vad sÀger du om 003 @Chuck ?

DÄ fÄr vi nog köpa trisslotter för pengarna och hÄlla tummarna. Kan vi skaka ihop 10 pers och bestÀller frÄn rÀtt stÀlle sÄ kanske vi kan klara oss pÄ 5 lax var. Vad sÀger du om 003 @Chuck ?

5 cookies Àr aningen magstarkt och tur i lotteri Àr inte min starka sida.... Men varför inte dra igÄng ett intresse?

Alla som Àr intresserade av passaround av ovan klocka posta i trÄden!

tung.... det skulle jag kunna tÀnka mig ocksÄ, trots mina flickhandleder...
Top dÄ Àr vi 3.2 typ. Tycker inte man ska snöa in pÄ storleken nÀr det gÀller en sÄn hÀr pjÀs. FÄr ses som en stycke konst. "Vilken trevlig Zorn mÄlning, men Àr den inte lite tjock?"
@Chuck behöver inte vara lotteri för min del. Bara undrade dÄ jag aldrig varit med pÄ en passaround. Kan ju passa runt den i ngt Är sedan sÀlja den pÄ ebay

Tillbaka
Topp