Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka pÄ lÀder. Blir rÀtt mycket lÀttare sÄ.
Alpinisten Ă€r 38mm.Tack. Ăr nyfiken pĂ„ en SARG005 eller en SARB017 ocksĂ„. SARG verkar vara 41mm, vad ha vi för mĂ„tt pĂ„ den gröna alpinisten?
Tillbaka pÄ lÀder. Blir rÀtt mycket lÀttare sÄ.
Det rÄd jag fick var att komplettera 009 med wjean oyster. Min kom pÄ jubilee. Tror, som mÄnga andra, att den bygger högt pÄ nato. Jubilee lÀnken Àr hÀrlig!Hej. RÄd tack.
Nu har CW fĂ„tt in skx i "alla" utföranden. Ăr det med fördel att köpa med oyster eller köpa den separat frĂ„n wjean och köpa klockan pĂ„ gummi/jubileet? Kommer sĂ„klart komplettera med nato/zulu som de flesta andra.
Skickat frÄn min C5503 via Tapatalk
Det rÄd jag fick var att komplettera 009 med wjean oyster. Min kom pÄ jubilee. Tror, som mÄnga andra, att den bygger högt pÄ nato. Jubilee lÀnken Àr hÀrlig!
Tycker personligen att det Àr dumt att nöja sig med originallÀnken eftersom en bra lÀnk höjer klockan mÄnga steg. En originallÀnk har heller inget vÀrde, medan du sÀkert kan ha nytta av eller alternativt sÀlja ett original-gummi.Tackar för era rÄd. Funderar och Äterkommer med vad som blev
Skickat frÄn min C5503 via Tapatalk
Tycker personligen att det Àr dumt att nöja sig med originallÀnken eftersom en bra lÀnk höjer klockan mÄnga steg. En originallÀnk har heller inget vÀrde, medan du sÀkert kan ha nytta av eller alternativt sÀlja ett original-gummi.
Köp pÄ gummit och köp till en bra lÀnk Àr sÄledes mitt rÄd.
Tro mig, originallÀnken inbringar INGET extra vÀrde och den Àr totalt vÀrdelös. Att betala extra för den Àr bara dumt. Ett gummi dÀremot kan man anvÀnda eller sÀlja för nÄgon hundring.Nu vet jag inte vad det Àr för kvalitet pÄ lÀnken i det hÀr fallet, men att den skulle vara bÀttre Àn JubileelÀnken som normalt medföljer Àr vÀl ingen omöjlighet? Och i vart fall lÀr ju klockan sticka ut i och med att den har en OysterlÀnk frÄn Seiko sjÀlva, vid en eventuell försÀljning.
Tro mig, originallÀnken inbringar INGET extra vÀrde och den Àr totalt vÀrdelös. Att betala extra för den Àr bara dumt. Ett gummi dÀremot kan man anvÀnda eller sÀlja för nÄgon hundring.
Efter happeningen pÄ en annan del av forumet sÄ fick det bara bli denna idag:
Trevlig kvÀll
//Bosse