• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Glusch
Det finns frÄgor om sumo vs 007 ungefÀr tvÄ sidor bakÄt i trÄden.

Jotack, redan lÀst vad bland annat Vonlind skrev. DÀremot kÀndes det otillrÀckligt och inte heller heltÀckande kring Seikos, dÄ det finns sÄ otroligt mÄnga olika, men tack för att du nÀmnde det ÀndÄ, hade varit vÀldigt bra om jag missat det!

Vill du ha specifika svar sÄ fÄr du stÀlla lite ledande frÄgor Glusch. Sumon Àr överlÀgset bÀst bÄde pÄ utsidan och insida av de du listar.

Snyggt Igge ! Tycker det blev kanon! Hoppas du Àr nöjd. Det ser dock ut som att urmakaren kladdat fett pÄ, sÄ om sÄ Àr fallet hade jag bett honom/henne ta bort det. Görs lÀtt med lite aceton.

HÄller med att det ser lite kladdigt ut pÄ bilden, fÄr kolla mer noga pÄ klockan i bra ljus.

/i

OsÀker pÄ var detta bör lÀggas men mÄste fÄ dela med mig.

Var och Äkte skidor i helgen och hade dÄ min skx007 pÄ armen. Lyckades dÀnga i den sÄ illa att den la av, blev lite ledsen men tÀnkte inte mer pÄ det och packade ner den i vÀskan med understÀll och annat.
Idag kom jag hem och plockade ur en tvÀttmaskin min tjej satt igÄng med mina skidgrejer och ut ramlar klockan. Men nu gÄr den igen!
Blev sÄ imponerad att jag Àmnar hedra den med handledstid resten av veckan.

Bump!
DSC_0843.JPG

NÄn mer som har problem att nÄ watchhubs hemsida? NÀr jag Àntligen bestÀmt mig för att plocka hem en 007 sÄ Àr den slut pÄ creationwatches och watchhubs ligger nere :bawling:

Bump!
[/quote]

Schnygg! Vad Àr det för modell?

[quote="Sundström, post: 434996, member: 2574"]NÄn mer som har problem att nÄ watchhubs hemsida? NÀr jag Àntligen bestÀmt mig för att plocka hem en 007 sÄ Àr den slut pÄ creationwatches och watchhubs ligger nere :bawling:[/quote]

Watchhubs verkar ligga nere för alla, ja.

Blev en 013 frÄn creationwatches iaf..
Kunde inte hÄlla mig, och dessutom tror jag att jag uppskattar den mindre storleken ÀndÄ.

Hej, ny hÀr sedan förra helgen. Jag postade dÄ en frÄga kring mina funderingar kring klockköparplaner, och fick mÄnga bra tips. Dessutom visade jag efter uppmaning min nuvarande klocka, en 25 Är gammal Seiko, och fick flera glada tillrop. Blev sjÀlv lite nyfiken pÄ vad den egentligen Àr för nÄgot. Vet nÄgon av er experter vad modellen heter eller sÄ? Fick den i studentpresent, sÄ den Àr köpt 1989.

bild.JPG

Givetvis, det skulle jag ha kollat frÄn början. Det stÄr 7430-5820 och under det 610614.

Tack! Intressant, dÄ hade den alltsÄ legat hos handlaren i typ tre Är nÀr min ömma moder köpte den... Alternativt kanske morsan handlade begagnat, Ànnu mer intressant...

SlÀnger in en bild pÄ dagens hÀr med; första (nÀstan) riktiga klockan jag köpte.

20140329_122024.jpg

VÀntar som ett barn pÄ julafton pÄ min SKX009 pepsi som lÀr komma i morgon, peppar peppar :woot: . Bild kommer.
Den kommer pÄ jubilee. Undrar om den blir bra pÄ mesh?

VÀntar som ett barn pÄ julafton pÄ min SKX009 pepsi som lÀr komma i morgon, peppar peppar :woot: . Bild kommer.
Den kommer pÄ jubilee. Undrar om den blir bra pÄ mesh?

De Àr ju vÀldigt lÀckra pÄ mesh! Jag har bara sett bilder men jag tror nog jag ska pröva faktiskt.

Alla byter vÀl lÀnkar pÄ sina skxer. OriginallÀnken suger ju. Sök efter wjean pÄ ebay.

+1

Mekmek
Wjean har de bÀttre lÀnkarna och se till att fÄr den senaste Super Oystern med solida ÀndlÀnkar, de sitter som gjutet. Han har ocksÄ specat vilka modeller som den fungerar pÄ.

Tillbaka
Topp