J1 avslutas för övrigt de reffarna, k1 Àr versionerna med fÀrgad minutvisare.Inget nytt om nya Turtlen, SRP777k1 m fl?
Ryktas om slÀpp i december. Vore taktiskt riktigt att slÀppa i god tid innan jul!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
J1 avslutas för övrigt de reffarna, k1 Àr versionerna med fÀrgad minutvisare.Inget nytt om nya Turtlen, SRP777k1 m fl?
Ryktas om slÀpp i december. Vore taktiskt riktigt att slÀppa i god tid innan jul!?
Blir nog att jag chansar pÄ en skx007 frÄn Skywatches. Fungerar det bra sÄ Àr det risk att det blir fler bestÀllningar dÀrifrÄn, bra priser!HÀr Àr rÀtt box:
![]()
Har för mig att jag sÄg en oanvÀnd SKX007 och en 009 till salu pÄ K&S i förmiddags, men nu hittar jag inte annonsen.Blir nog att jag chansar pÄ en skx007 frÄn Skywatches. Fungerar det bra sÄ Àr det risk att det blir fler bestÀllningar dÀrifrÄn, bra priser!![]()
Har för mig att jag sÄg en oanvÀnd SKX007 och en 009 till salu pÄ K&S i förmiddags, men nu hittar jag inte annonsen.Har jag drömt eller blev den borttagen?
Inte har du drömt i alla fall. SÄg den ocksÄ. K-modellen var det.Har för mig att jag sÄg en oanvÀnd SKX007 och en 009 till salu pÄ K&S i förmiddags, men nu hittar jag inte annonsen.Har jag drömt eller blev den borttagen?
Hur svÄrt kan det vara? Tja tanken Àr ju att man inte skall se glasset sÄ svar: SvÄrtJa, rÀtt bra höjd pÄ det faktisk, jag skal ta en bild i morgon //Bosse
kommer det gÄ att fÄ tag pÄ den utanför thailand? SÄ ***** snygg!SPB031,
SedÀr, inte illa! Blir en trevlig bekantskap.( @Scaramanga )
Pressrelease om de nya "Turtle"-modellerna.
http://www.seiko.de/home/presse/nic...gendare-seiko-diver-s-6309-wird-neu-aufgelegt
Det stÄr att inlÀgget eller vridringen Àr i titankarbid, alltsÄ keramiskt.
KÀnner mig rÀtt hypad, mÄste ha den blÄa, minst.SedÀr, inte illa! Blir en trevlig bekantskap.
HÀrligt gulnad lume.FÄtt tillbaka min 6306-7001 som varit pÄ spa och spinner som en katt. +2s och kÀnns som ny.
Tack: @rogart-63 Du Àr en stjÀrna!
![]()
Fick hem den idag och kÀnner mig sjukt nöjd. Inte sÄ sliten som jag trodde, men tidigare Àgare har kortat lÀnken ordentligt. Sitter tajt pÄ mig som har smala handleder sÄ jag kommer troligen byta till nato i alla fall.LÀnken Àr grym, faktiskt. Solida ÀndlÀnkar och knappt nÄgot glapp.
PÄ modera Seikos Àr det ofta tvÄ sprÄk pÄ dags-hjulet. Har du valt engelska, vrider den över till nÀsta dag pÄ engelska vid tolvsnÄret. Den byter alltsÄ inte sprÄk sjÀlv.Fick hem den idag och kÀnner mig sjukt nöjd. Inte sÄ sliten som jag trodde, men tidigare Àgare har kortat lÀnken ordentligt. Sitter tajt pÄ mig som har smala handleder sÄ jag kommer troligen byta till nato i alla fall.
NÄgot jag precis upptÀckte nÀr jag skulle Àndra veckodag Àr att veckodagarnas namn Àven stÄr pÄ arabiska, efter det engelska, dvs efter att ha klickat fram Thu, sÄ nÀsta klick stÄr det pÄ arabiska, för att klicket efter det stÄ Fri. Ska det vara sÄ?
God Afton
![]()
Alla mekaniska SEIKOs med dagvisning har tvÄ sprÄk, Àven min King SEIKO frÄn 1973. Den har Eng+Kanji.PÄ modera Seikos Àr det ofta tvÄ sprÄk pÄ dags-hjulet. Har du valt engelska, vrider den över till nÀsta dag pÄ engelska vid tolvsnÄret. Den byter alltsÄ inte sprÄk sjÀlv.
Köper man en JDM modell Àr första sprÄket japanska med kanjitecken, vilket mÄnga tycker Àr ballt.
Dessa japanerAlla mekaniska SEIKOs med dagvisning har tvÄ sprÄk, Àven min King SEIKO frÄn 1973. Den har Eng+Kanji.
GrÄhandlare kommer sÀkert att ha den, jag har satt en lokal löpare pÄ denkommer det gÄ att fÄ tag pÄ den utanför thailand? SÄ ***** snygg!
Bra kurvatur pÄ den!!Hur svÄrt kan det vara? Tja tanken Àr ju att man inte skall se glasset sÄ svar: SvÄrt
![]()
Stor Krystal, ca 37mm och konvex med super AR = svÄrt utan ljussÀttning och stativ.
//Bosse
KÀnner mig rÀtt hypad, mÄste ha den blÄa, minst.
Blir blÄ, Pepsi och svart för mig. Globen har bestÀllt hem 5 av varje i första svÀngen.Jag Àr sÄ laddad! Vill ha den svarta och den blÄa och den i svart/guld![]()
Kalla mig gammalmodig men testar nog en svart. Sen en guld nĂ€r den dyker upp âș.Blir blĂ„, Pepsi och svart för mig. Globen har bestĂ€llt hem 5 av varje i första svĂ€ngen.
Men de kommer vÀl inte till Sverige förrÀn i slutet av februari?Blir blÄ, Pepsi och svart för mig. Globen har bestÀllt hem 5 av varje i första svÀngen.