Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju en av klockor a som felade flera minuter skrev du...Haha, jo det var det jag försökte sÀga med att man "fÄr vad man betalar för".Köper jag en fulrenoverad 20 Är gammal dykare frÄn andra sidan jordklotet för nÄgra hundringar sÄ rÀknar jag det som lite av renoveringsobjekt. Har erfarenhet av fruktansvÀrt hala försÀljare pÄ eBay i övrigt. Ingen aning om jag haft "tur" i mitt fall eller om de Àr kÀnda för detta. I mina fall rörde det billiga klockor, köper man en klocka för nÄgra tusen kan det ju vara skönt att iallafall ha en förhoppning om att den typen av sÀljare tar ansvar för eventuella misstag och skador osv.
Vad menar du med kassa urverk? TvÄ av dem gÄr fantastiskt bra. Sen Àr jag medveten om att de inte kommer att hÄlla för alltid, men det Äterspeglas ju i priset ocksÄ.
Jo en av dem gjorde det. De andra tvÄ gÄr jÀttebra. Eftersom det Àr dÀrifrÄn som mÄnga av klockorna pÄ eBay kommer tÀnkte jag mest med mitt inlÀgg dela med mig av mina erfarenheter till folk som var nyfikna, man fÄr sedan göra vad man vill med informationen. Hade aldrig Àgt nÄgon av modellerna innan. Jag tar hellre en liten chansning med en klocka för nÄgra hundra Àn lÀgger nÄgra tusen pÄ en klocka helt original och i superskick, dÄ jag inte visste om det skulle klicka eller inte. Tror en del tÀnker pÄ det sÀttet, andra inte.Det var ju en av klockor a som felade flera minuter skrev du...
SÄ. JÀvla. Cool. AnlÀnde för för en liten stund sedan. Sjukt snabb leverans frÄn Japan. Tack för inspirationen @par![]()
Besviken pÄ den blanka lysmassan. Kanske bara prototyper?
Skulle vara liiite kul att skicka modellen ovan pÄ PVD-behandling - lÀnk, boett, krona och vridring.
Supercool! Vad heter modellen?
Spelar vÀl ingen roll? Tror knappt skillnaden Àr mÀrkbar IRL.Samma hÀr. Sjukt besviken. Den blanka lysmassan gjorde mig nÀstan grÄtfÀrdig. Vill inte ha om den kommer se ut sÄdÀr.
Spelar vÀl ingen roll? Tror knappt skillnaden Àr mÀrkbar IRL.
Ja, jag har Àgt en SBCM023 och den var skitsnygg IRL. Du har fel.
Du Àr bara kÀnslig just nu, alla vet inklusive jag att du kommer att köpa nÀr det vÀl blir dax!Usch vad Àckligt dom blÀnker
Nej, inte min grej.
Bara sÀlja denna innan![]()
Haha ja den Àr tuff! Du KOMMER fÄ för dig att köpa den! Om den inte dyker upp pÄ din blogg i framtiden sÄ blir jag besviken! Jag börjar blir riktigt peppad nu... hoppas pÄ fler bilder framöverVadÄ den Àr ju svintuff ju! OM jag skulle fÄ för mig att köpa en re-issue turtle sÄ ska jag nog kunna skrapa ihop till en sÄn utan att behöva sÀlja denna![]()
Köp min nÀr jag tröttnar, ska vara först pÄ KS (troligtvis Àven med att tröttna).Haha ja den Àr tuff! Du KOMMER fÄ för dig att köpa den! Om den inte dyker upp pÄ din blogg i framtiden sÄ blir jag besviken! Jag börjar blir riktigt peppad nu... hoppas pÄ fler bilder framöver
var köpte du denna skönhet?![]()
Nu mÄste du ju posta bilder förstÄr du vÀl!Nya klockan. Sbge005!
Funnits lÀnge.Eee denna var sjukt nice.
![]()
Grattis. En fantastiskt vacker klockaMitt nya köp...![]()
SBGE005
Host host alltsÄ, fy fasen....Skönt att vara hemma igen dÀr man kan andas luften och se lÄngt omkring, sÄ pÄ med en GS
![]()
(SBGA057) och AQI 30 inte som i Beijing lördag kvÀll som toppade ut med 460 AQI (Air Quality Index dÀr >300 = hazadarous) vilket i en app = Good luck
//Bosse