JesperO
Guld
Mitt nya köp...![]()
SBGE005
sweet -- Grattis!
Àr mer och mer sugen pÄ en GMT dÀr 24 timmars visning sitter i innerringen (eller vad det heter)... blir lite mer clean..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mitt nya köp...![]()
SBGE005
Grattis, mycket bra val. TyvÀrr sÄ anvÀnder jag min allt för sÀllan.Mitt nya köp...![]()
SBGE005
Funnits lÀnge.
Mycket bra! Precis pÄ vÀg för att hÀmta upp nÄgot snarlikt...Mitt nya köp...![]()
SBGE005
Om nÄgon Àr sugen pÄ en sÄ Àr min tillgÀnglig. Har bara hunnit anvÀnda den 10 minuter för ett fotoSÄ. JÀvla. Cool. AnlÀnde för för en liten stund sedan. Sjukt snabb leverans frÄn Japan. Tack för inspirationen @par
![]()
Bra rullning pÄ dig i vanlig ordning.Om nÄgon Àr sugen pÄ en sÄ Àr min tillgÀnglig. Har bara hunnit anvÀnda den 10 minuter för ett fotoHar för mkt just nu, alldeles för mkt...
Haha jappBra rullning pÄ dig i vanlig ordning.
Ăr det tredje, fjĂ€rde eller femte reissuen du köpt? Kanske lĂ€ge att köpa en riktig?
SvÄrare att hutta en fin originalare för humana pengar.Haha jappmen kul o testa, detta Àr vÀll den som kÀndes svÄrast att fÄ tag i
![]()
Video vad, hur, nÀr?![]()
![]()
Surfade runt lite pÄPrispex hemsida för att se om modellerna dykt upp dÀr. Det hade de inte men jag hittade dessa bilder. RÀtt coola.
UtgÄr ifrÄn att ni redan sett videon eftersom den postats tidigare.
Visades pÄ förra BeselworldVideo vad, hur, nÀr?
Det dÀr Àr för övrigt inte sumolÀnken.![]()
![]()
Tjock kronhals likt den pÄ SBBN015/031 mfl. Mycket bra!
Mycket bra! Exakt den kombo jag aldrig orkar bygga ihop.Köpte mig en SKX171 för ett par veckor sedan. Idag fick jag resten av prylarna av Yobokies.
Innan:
![]()
Efter:
![]()
![]()
![]()
HÀmtade denna julklocka tidigare idag, SBGE033.Mycket bra! Precis pÄ vÀg för att hÀmta upp nÄgot snarlikt...![]()
Passade ocksÄ pÄ att boka en SBGV019.SBGV019. StenhÄrt med glasbaksidan!
![]()
![]()
Om nÄgon Àr sugen pÄ en sÄ Àr min tillgÀnglig. Har bara hunnit anvÀnda den 10 minuter för ett fotoHar för mkt just nu, alldeles för mkt...
KlÀmde pÄ en hÀr i Gbg. Var riktigt fin, sÄ grattis!!HÀmtade denna julklocka tidigare idag, SBGE033.
![]()
Sjukt cool. Blev sÄ inspirerad att jag spontanköpte den hÀr till mig sjÀlv i julklapp:SÄ. JÀvla. Cool. AnlÀnde för för en liten stund sedan. Sjukt snabb leverans frÄn Japan. Tack för inspirationen @par
![]()
Vad ligger det svenska priset pÄ?Passade ocksÄ pÄ att boka en SBGV019.
Vet ej. Skulle tippa 30k dÄ JP priset Àr 300.000 JPY.Vad ligger det svenska priset pÄ?
SÄ typ 10 papp för en LE-stÀmpel och glasbaksida dÄ, klart vÀrt det.Vet ej. Skulle tippa 30k dÄ JP priset Àr 300.000 JPY.
Ok, tackar.Vet ej. Skulle tippa 30k dÄ JP priset Àr 300.000 JPY.
Helt klart vÀrt det!SÄ typ 10 papp för en LE-stÀmpel och glasbaksida dÄ, klart vÀrt det.![]()
SÄ vÀrt! Tuffaste baksidan nÄnsinOk, tackar.
Helt klart vÀrt det!![]()