• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SNZF17J1! Är denna modell pĂ„ vĂ€g ut? K1 finns att köpa (Made in Malaysia).
Överallt dĂ€r jag sökt var den slut. Hittade dock en Ă€kta "Made in Japan"
FullSizeRender.jpg
pÄ Yorkshire Watches.
Jag har tvÄ stycken, en beg K1 och en ny J2. Sök pÄ "James Bum" sÄ hittar man en kul review. Lagom sub-wannabe :)
 
Fortfarande ingen som har ett superoyster eller motsvarande att sÀlja passande skx?
 
Senast Àndrad:
NÄgon som andra tips Àn tandtrÄd (funkar ju inte, har hÄllt pÄ en halvtimma hÀr) eller avbitartÄng (har inga andra springbars) för att fÄ av Seiko fat bars? Helt omöjliga ju. Sitter just nu ett Z22 pÄ som inte gör saken enklare.
 
NÄgon som andra tips Àn tandtrÄd (funkar ju inte, har hÄllt pÄ en halvtimma hÀr) eller avbitartÄng (har inga andra springbars) för att fÄ av Seiko fat bars? Helt omöjliga ju. Sitter just nu ett Z22 pÄ som inte gör saken enklare.
Ett vasst, tunt knivblad. Det som sitter i victorinox fÀllknivar brukar funka bra.
Alternativt att du slipar spetsen pÄ en precisionsskruvmejsel sÄ det blir riktigt vasst och greppar tag i metallen.
 
NÄgon som andra tips Àn tandtrÄd (funkar ju inte, har hÄllt pÄ en halvtimma hÀr) eller avbitartÄng (har inga andra springbars) för att fÄ av Seiko fat bars? Helt omöjliga ju. Sitter just nu ett Z22 pÄ som inte gör saken enklare.

AnvÀnde en kniv.
En helt vanlig Victorinox.
SÀtter eggen sÄ nÀr infÀstningen, pressar ner kniven och skjuter i sidled.
Funkar bra för mig
 
Åker tunnelbana en tuna fattigare och lyckas inte ens ladda upp en bild pĂ„ tonfisken som Ă€r kvar. RidĂ„.

Det fÄr bli öl och klur pÄ om nÄgot nytt ska hem frÄn Japan. Kanske nÄgot grandiost.

Tack för den smidiga affÀren! Har en kÀnsla av att den kommer fÄ mycket handledstid framöver.

image.jpg
 
Tillbaka
Topp