• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
GÄtt pÄ hajpen och skaffat mig Phoenix Natos. 6105-8000.
2016-01-11 15.28.42.jpg
 

Nic

Rolex
2-Faktor
NÀr det gÀller kvalitén sÄ vet jag inte Ànnu. Men de sitter vÀldigt bra. Bygger inte pÄ höjden. Kommer nog inte att köpa snik naton igen om vi sÀger sÄ.
LÄter lovande dÄ. Satt faktiskt och kikade pÄ nÄgra Phoenix hÀromkvÀllen pÄ eBay till bra priser sÄ det kanske blir en bestÀllning för att testa pÄ. VarifrÄn bestÀllde du?
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
LÄter lovande dÄ. Satt faktiskt och kikade pÄ nÄgra Phoenix hÀromkvÀllen pÄ eBay till bra priser sÄ det kanske blir en bestÀllning för att testa pÄ. VarifrÄn bestÀllde du?
Köpte pÄ ebay av sÀljare mickie500 (bestÀllde i torsdags kom idag) efter tips i annan trÄd. Har Àven hört att silvermansmilitary_co_uk skall vara bra. http://www.ebay.co.uk/usr/mickie500?_trksid=p2057872.m2749.l2754
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Ja det var dÀr jag kollade med. TÀnkte jag skulle frÄga om han samfraktar vid bestÀllning av flera band men det kanske du har koll pÄ dÄ?
Japp. blir billigare frakt vid köp av fler. Han krediterar 2,5 GBP för varje band du köper skriver han. Löstes dock redan vid utcheckning för mig. PM om du vill ha nÀrmre info.
 
  • Like
Reactions: Nic

Jockinho

Patek
2-Faktor
NÄgon som vet vart man kan fÄ tag i vita visare med originaldesign till skx007, tÀnker som pÄ dessa. Kollat dagaz och yobokies (ordentligt tror jag :rolleyes: )
image.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mmm, gillar egentligen dessa 7c43 (fel ref kanske? @jaganata) men kÀnns onödigt lÀgga pengarna pÄ nÀr en har en skx007. Vore kul med liknande visare som dÄ Àr originalet men annars fÄr det bli typ vita plongeur/doxa visare.
Tror inte det finns, speciellt inte om du redan kollat yobokies och dagaz. Kola watchworks ocksÄ bar för att vara 100.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Har lÀnge varit sugen pÄ en mm300 men har avfÀrdat den pga storleken och framförallt höjden. Jag köpte nyss fin första skx007 som sitter bekvÀmt pÄ handleden och har perfekt storlek pÄ boetten.
Det slog mig att boetten och vridringen Àr vÀldigt lika mm300 och dÄ började tankarna snurra. Hur Àr egentligen mm300 pÄ handleden jÀmfört med en skx? Finns det nÄgon hÀr som har bÀgge och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Lite bilder som jÀmförelse mellan MM30 och SKX011J.
DSC_0319.JPG

DSC_0320.JPG

DSC_0321.JPG

DSC_0322.JPG

DSC_0323.JPG


Tycker personligen att MM300 sitter bÀttre Àn SKX011. Tror att den Àr en av de bekvÀmaste dykare jag haft :)
 

Psykel

Patek
NĂ„n som fĂ„tt hem en SRP773? Är ruggigt sugen pĂ„ en Turtle, men osĂ€ker pĂ„ om jag ska skaffa den blĂ„ för att komplettera min svarta Certina eller om jag ska satsa pĂ„ nĂ„n annan. SRP775 (det Ă€r den med gulddetaljer, va?) lockar lite ocksĂ„. Men vore kul med lite bilder pĂ„ en 773 ute i verkliga vĂ€rlden.
 

dicken

Omega
2-Faktor
NĂ„n som fĂ„tt hem en SRP773? Är ruggigt sugen pĂ„ en Turtle, men osĂ€ker pĂ„ om jag ska skaffa den blĂ„ för att komplettera min svarta Certina eller om jag ska satsa pĂ„ nĂ„n annan. SRP775 (det Ă€r den med gulddetaljer, va?) lockar lite ocksĂ„. Men vore kul med lite bilder pĂ„ en 773 ute i verkliga vĂ€rlden.

Ligger en ute pÄ k&s (775), om köpsuget blir för stort :) Det blir garanterat en 777:a för mig framÄt vÄrkanten, verkar vÀldigt lovande!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
NĂ„n som fĂ„tt hem en SRP773? Är ruggigt sugen pĂ„ en Turtle, men osĂ€ker pĂ„ om jag ska skaffa den blĂ„ för att komplettera min svarta Certina eller om jag ska satsa pĂ„ nĂ„n annan. SRP775 (det Ă€r den med gulddetaljer, va?) lockar lite ocksĂ„. Men vore kul med lite bilder pĂ„ en 773 ute i verkliga vĂ€rlden.
BlÀddra bakÄt i trÄden.
 
Topp