VÀnd pÄ den sÄ man ser baksidan, sÄ kan man lÀsa ut bÄde verk och Är/mÄnad den Àr tillverkad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀnd pÄ den sÄ man ser baksidan, sÄ kan man lÀsa ut bÄde verk och Är/mÄnad den Àr tillverkad.
Ok. Tack. Ringer henne och frÄgar.VÀnd pÄ den sÄ man ser baksidan, sÄ kan man lÀsa ut bÄde verk och Är/mÄnad den Àr tillverkad.
9D0172VÀnd pÄ den sÄ man ser baksidan, sÄ kan man lÀsa ut bÄde verk och Är/mÄnad den Àr tillverkad.
Skulle sÀga december 1979 vad gÀller tillverkningen. Lilla Suwa-loggan till höger klockan 6 slutade anvÀndas nÄgon gÄng 83-85 sÄ det kan inte vara 1989.
Fick hem en skx009 igÄr med en nÄgot knepig dagvisning, den vÀxlar först till engelsk för att strax efter byta till ngt annat obegripligt, sitter nÄgon pÄ en förklaring varför?
Trevlig helg!
Med vÀnliga hÀlsningar donnie
Den dÀr Àr rÀtt sÀllsynt (blÄ) om jag inte missminner mig. Helt ok pris i min vÀrld.Den hÀr Àr ju för jÀvla hÀrlig! 7a38-6000. Finns pÄ bukten för 5k. Om priset Àr rÀtt vet jag inte men vill ha!
I vÀntan pÄ en annan rar fÄgel sÄ fÄr det bli en 7005-8140 till middagen. Trevlig helg Seikopsykos.
Prince of Persia var kung till Macen 89-90Prince of Persia
Fin och vÀldigt annorlunda den dÀr
grymt lÀcker den dÀr!!Den hÀr Àr ju för jÀvla hÀrlig! 7a38-6000. Finns pÄ bukten för 5k. Om priset Àr rÀtt vet jag inte men vill ha!
Ha en bra helg alla Seikonistas!
SBGA127 frÄn en sÀng pÄ barnsjukhuset...
Inte mer Àn vanligt, plus en svÄr magsjuka vi blir nog hÀr en vecka till ungefÀr...barnsjukhuset? Hoppas inget allvarlig skadat/sjukdom...?
Hoppas pÄ snabbt tillfrisknande! TÀnker pÄ er.Inte mer Àn vanligt, plus en svÄr magsjuka vi blir nog hÀr en vecka till ungefÀr...
TrÄkigt, hoppas ni Àr friska snart.Inte mer Àn vanligt, plus en svÄr magsjuka vi blir nog hÀr en vecka till ungefÀr...
Vad Àr din budget?Har kikat runt lite pÄ Seikoklockor ett tag nu och har kommit fram till att det Àr dags att köpa en! Vilken skulle ni rekommendera som min första Seikoklocka?
Beror förstÄs pÄ budget och smak. Men drar till med MM300 sbdx001 / sbdx017Har kikat runt lite pÄ Seikoklockor ett tag nu och har kommit fram till att det Àr dags att köpa en! Vilken skulle ni rekommendera som min första Seikoklocka?
Tack för tipset!! Ăr intresserad av ett dykarur och en budget pĂ„ runt 4000 kr.Beror förstĂ„s pĂ„ budget och smak. Men drar till med MM300 sbdx001 / sbdx017
SumoTack för tipset!! Ăr intresserad av ett dykarur och en budget pĂ„ runt 4000 kr.
Runt 4000 krVad Àr din budget?
Skulle nog sÀga den nya srp (ex srp773). Baserat pÄ att jag personligen tycker Sumo Àr rÀtt ful. Undantaget sbdc027 och den gröna thaisumon men dÄ spricker ju budgeten.Runt 4000 kr