Nej laketwig . NÀsta rimliga steg för dig Àr en GS.
Slumpa din till mig dÄ. Du verkar ju ha fÄtt hÄl att stoppa pengarna i ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej laketwig . NÀsta rimliga steg för dig Àr en GS.
Hehe. Ja, bokstavligt talat, men det finns Àn sÄ lÀnge annat att fylla de hÄlen med som tur Àr. Vi fÄr vÀl se hur stora hÄlen blir.Slumpa din till mig dÄ. Du verkar ju ha fÄtt hÄl att stoppa pengarna i ...
Ser bra ut Bosse
Ăr det 19/16mm ?
Vad heter modellen och vart hittas det? SvÄrt att hitta bra 19mm-band.
SBDX001 Àr ju givet..! Saknar min faktiskt nu kom jag pÄ...Jag rör mig uppÄt i provandet av Seiko-dykare. Den hÀr har Äkt ut, dÄ den kÀndes lite för mycket lÄgbudget. Fortfarande mycket för pengarna:
IstÀllet har den hÀr kommit in, som ocksÄ ger mycket för pengarna. Dock betyligt rejÀlare doningar och ett bÀttre och mer precist urverk:
NÀsta steg borde vÀl rimligen bli en Marinmaster, eller ...?
GSen ser bra ut men ölen ? Fulöl ? Grumlig och noll skum... Och problem med koordineringen 19.41 kan bli en kul kvÀll
//Bosse
Ălen Ă€r ok. Det Ă€r farsans hĂ€xbrygd som jag fryst och sedan tinat jĂ€vligt fort. Efter det silade jag genom en skogaholmslimpa sĂ„ den Ă€r ren.
Koordinationen har alltid varit ett problem. Numera löser jag det genom att sÀtta mobilkameran pÄ kulsprutelÀge och veva med den framför skrevet. En av 487 bilder blir skarp. Nemas problemas.
HÀrlig bild!Knep denna hÀromdagen, en ny bekatskap för mig.. Riktigt kul att den har originalbox och Àr i riktigt bra skick!
Lite stor för min smak men snygg som satan och quartz sĂ„ lĂ€r nog ta en. Ăr sjukt nöjd med förra GS köpet men kĂ€nner att den behöver lite sĂ€llskap. Grunnar ocksĂ„ precis som sĂ„ mĂ„nga andra pĂ„ en MM300.43mm bekrĂ€ftat.
SÄ du kippte den som lÄg ute pÄ Gripenbro? Grattis!Knep denna hÀromdagen, en ny bekatskap för mig.. Riktigt kul att den har originalbox och Àr i riktigt bra skick!
SÄ du kippte den som lÄg ute pÄ Gripenbro? Grattis!
Ser ut att vara i toppskick, grattis.Knep denna hÀromdagen, en ny bekatskap för mig.. Riktigt kul att den har originalbox och Àr i riktigt bra skick!
JÀdrans va fin GS'n var! VÀldigt stil ren o simpel, Exakt det som gör den sÄ elegant! Bara liten frÄn. Vad gör 90 grads visaren? (Ny med klockor sÄ lÀr mig snÀlla )
PR (power reserve) visare, stÄr den lodrÀtt sÄ Àr klockan "död" och Àr den lite förbi vÄgrÀtt (som pÄ bilden) sÄ Àr dÀr minst 72 timers gÄngreserv.
//Bosse
Mycket fin klocka, trevligt att du delar med dig!Det finns onekligen mÄnga granna Seikos pÄ forumet, dock tyckte jag att det var lite dÄligt med Àldre godbitar. HÀr Àr en av mina mÄnga Seikos. En KS 45-7000 frÄn november 1972: