• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpeg

Att jag skulle ha en SBGA127 pÄ handleden ikvÀll var ju helt otÀnkbart imorse, men va fan... :D

För att citera förra Àgaren: "Som en smekning pÄ handleden". LE xxx/700, titan, 40mm, spring drive, glasbaksida, 5-delad lÀnk, blÄ sunburstmummatavla. :)

Fet! LIMITED EDITION eller? :D ;)
:) Verkar onekligen sÄ.
image.jpeg

Att jag skulle ha en SBGA127 pÄ handleden ikvÀll var ju helt otÀnkbart imorse, men va fan... :D

För att citera förra Àgaren: "Som en smekning pÄ handleden". LE xxx/700, titan, 40mm, spring drive, glasbaksida, 5-delad lÀnk, blÄ sunburstmummatavla. :)
Fetare!
SÄ det blev SpringDrive ÀndÄ, hade ju pÄ kÀnn att den skulle dyka upp hos dig.

image.jpeg

SÄdÀrja. Kan tÀnka mig att den dÀr rymdtavlan kompletterar sekundvisarens flytande omloppsbana bra. Gratulerar!

hade ju pÄ kÀnn att den skulle dyka upp hos dig.
Varför? Inte ens jag hade det pÄ kÀnn. :D
Har varit smÄsugen pÄ den ljustavlade versionen men eftersom jag gillar att handla klockor inom familjen sÄ fick det bli denna. Skedde rÀtt överrumplande men pÄ ett bra sÀtt. :)

Lite komiskt att det finns 3 exemplar av denna i trÄden trots att den Àr sÄ ovanlig, har inte sett nÄgra andra till salu sedan de sÄlde slut. Boetten Àr klockren. Glaset Àr högt och boetten saknar glasring vilket man inte tÀnker pÄ nÀr man ser klockan framifrÄn. Ska ta lite bÀttre bilder imorgon.

image.jpeg

Precis nÀr jag suttit hela kvÀllen och letat GS med blÄ tavla och kommit fram till att att den limiterade SBGA097 ligger bÀst till, sÄ dyker denna upp! Vad fan hade jag in hÀr att göra....?:banghead:

Ja, ja.....grattis dÄ...:( Den Àr grym.....

Hur kÀnns det nu dÄ? Tröttnat Àn.....?;)

DÄ hoppas jag fÄ en första tjing den dagen:)
Den lÀr fÄ stanna ett tag men det vet man ju aldrig vad det innebÀr. Den sitter sjukt skönt och har klockren storlek. Hade ju en SBGV009 i nÄgon mÄnad eller tvÄ och gillade den som satan. Denna Àr ju hyfsat lik fast större och i titan vilket borde passa mig Ànnu bÀttre. :) (Förstatjing fÄr du dÀremot).

Kan vÀl inte pÄstÄ att jag tycker spring drive Àr vÀrt dubbla priset mot kvarts men spring drive Àr rÀtt nice, som kvarts fast ÀndÄ inte liksom. :bored: SBGA127 Àr en av ytterst fÄ spring drive-modeller som jag tycker Àr vÀrd att köpa eftersom den Àr mycket tunnare Àn klockorna med spring drive brukar vara. Tror den Àr 12,9mm eller nÄt sÄdant.

[QUOTE="yonsson,
SlÀnger upp lite bÀttre bilder pÄ SNGA127, boetten Àr riktigt mysig. :)[/QUOTE]

image.jpeg

Hur/var trillade du över denna?
Riktigt fin, har inte sett nÄgon annons ute hÀr, hade norpat direkt annars ;)

Tillbaka
Topp