• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag sÀger god natt med ett avsnitt Tre Kronor.
image.jpeg
SÀg gonatt med en bild pÄ kronorna istÀllet . Minsta du kan göra efter att ha "stulit" 6105ornas 6105a

Det blev vÀl rÀtt bra blekt IMO. Nu behöver du bara nöta ett blÄtt nato tills det matchar sÄ har du en grym sommardinka sen.

Tips för natonötning:
https://klocksnack.se/threads/nöta-nato-lÄngt-inlÀgg-utan-payoff.20105/
Tycker att det blÄa syns lite dÄligt, ser grÄtt ut i ljuset. Men pÄ med ett Nato sÄ blir det nog bra :)

Den Àr sÄ fin, fan sÄ avundsjuk jag Àr! :grumpy:
Tack sÄ mycket! Du fÄr hÄlla ögonen öppna efter nÄn annan! SÄg en pÄ eBay för nÄgra dagar sedan som sÄg rÀtt bra ut för typ 2k, dock med servicebehov, men med en fin boett och vad som sÄg ut att vara originalskick. Sök bukten dÄ och dÄ!

Tack sÄ mycket! Du fÄr hÄlla ögonen öppna efter nÄn annan! SÄg en pÄ eBay för nÄgra dagar sedan som sÄg rÀtt bra ut för typ 2k, dock med servicebehov, men med en fin boett och vad som sÄg ut att vara originalskick. Sök bukten dÄ och dÄ!
ja jag fÄr hÄlla ögonen öppna. Det jÀvliga med bukten Àr ju alla frankenklockor som lÀggs upp som "original". Damn them all to hell! :rage:

Vet knappt om det hÀr Àr en frÄga, eller ett tips. Men har sett att det Àr stor efterfrÄgan pÄ Seiko SKX007 pÄ forumet.
Ville jÀvligt gÀrna ha en, sÄ snurrade runt och letade men hade ingen framgÄng pÄ begagnatmarknaden.
Nu har jag bestÀllt en splitterny (K) med gummilÀnk för 1600 spÀnn, inklusive frakt. Det mÄste vÀl vara ett bra pris? Köpte den pÄ Amazon, av Moon-Dog, sÄ den skeppas direkt frÄn Japan.
J.B

Skywatches Àr ocksÄ vÀldigt billiga. DÀr fÄr kan en K pÄ gummi för typ 1300kr. Fri frakt om man inte tycker att det Àr viktigt med originalbox. NÀstan alla 007 Àr slut, men de fÄr enligt egen utsago in ny leverans imorgon! Jag tÀnkte att jag skulle nypa en pÄ lyster med solida ÀndlÀnkar. Blir typ 1700kr.
NÄgon som har erfarenhet av skywatches? Dessutom, har nÄgon testat detta oyster? StÀller mig frÄgan om det Àr vÀrt det eller om det Àr smartare att köpa pÄ gummi och ta hem en lÀnk frÄn wjean eller strapcode istÀllet. Borde vÀl bli samma pris totalt, nÀstan i alla fall.
JJ

( http://www.skywatches.com.sg/reviews/catalogsearch/result/?cat=&q=skx007 )

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp