Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice, köpte du den pÄ lÀnk frÄn början?Tröttnar inte pÄ denna kombon.
![]()
Inga problem för en mÄnad sen nÀr jag drog hem en 007 frÄn skywatches!Skywatches Àr ocksÄ vÀldigt billiga. DÀr fÄr kan en K pÄ gummi för typ 1300kr. Fri frakt om man inte tycker att det Àr viktigt med originalbox. NÀstan alla 007 Àr slut, men de fÄr enligt egen utsago in ny leverans imorgon! Jag tÀnkte att jag skulle nypa en pÄ lyster med solida ÀndlÀnkar. Blir typ 1700kr.
NÄgon som har erfarenhet av skywatches? Dessutom, har nÄgon testat detta oyster? StÀller mig frÄgan om det Àr vÀrt det eller om det Àr smartare att köpa pÄ gummi och ta hem en lÀnk frÄn wjean eller strapcode istÀllet. Borde vÀl bli samma pris totalt, nÀstan i alla fall.
JJ
( http://www.skywatches.com.sg/reviews/catalogsearch/result/?cat=&q=skx007 )
Snyggt!
Det stÀmmer. Jag hade felDen nya har fortfarande S pÄ kronan.
"Swoon"Kommer hÀr @Case![]()
JĂ€klar va snygg!!![]()
7546-6030
bÀsta storleken pÄ en tanig arm![]()
Eller tur att det Àr quartz?Synd att det Àr quartz bara..![]()
Hur har det gÄtt för dig med denna?
Den gick inte speciellt bra va?
Tycker du borde krÀva sÀljaren pÄ Äterköp eller Ätminstone att betala servicen.
Svinigt av hen att pÄstÄ att den var utan problem....
![]()
7546-6030
bÀsta storleken pÄ en tanig arm![]()
Cowabungah!!! Ca pris pÄ en sÄn dÀr underbar skapelse? Stort grattis till en riktigt grym en! :dSpontanköpte precis en sced041 frÄn Seiyajapan
![]()
Bra att du tar den pÄ service. Verket ser ju ok ut iaf!Nej dÄ! Var bara jag som var lite hispig..
Var förbi farfars klocka idag och den sÄg ok ut men det blir en serviceAmplituden lÄg pÄ 190 men han var lite osÀker pÄ vad den ska ligga pÄ, nÄgon som vet?
HÀr kommer sista bilden pÄ ett tag (UrsÀkta kvalitén)
![]()
True!KÀnns vÀl tveksamt? Sitter trots allt samma kaliber i bÄda. Vad avser tryckknappar sÄ Àr det tvÄ Àven pÄ denna, fast bÄda Àr infÀllda.
![]()
Det landar vÀl pÄ ca 3200 med moms och allt. Hoppas inte tullen sitter pÄ den lika lÀnge som förra jag bestÀllde frÄn Seiyajapn baraCowabungah!!! Ca pris pÄ en sÄn dÀr underbar skapelse? Stort grattis till en riktigt grym en! :d
Visst Àr det smidigt med batteri men kÀnns inte lika coolt pÄ nÄgot sÀttEller tur att det Àr quartz?![]()
Det landar vÀl pÄ ca 3200 med moms och allt. Hoppas inte tullen sitter pÄ den lika lÀnge som förra jag bestÀllde frÄn Seiyajapn bara![]()
Visst Àr det smidigt med batteri men kÀnns inte lika coolt pÄ nÄgot sÀtt![]()
Vill du köpa? Jag har en jag kan slÀppa om inte @Maro vill ha den nÄgon gÄng.Visst Àr det smidigt med batteri men kÀnns inte lika coolt pÄ nÄgot sÀtt
@Herr_Katt vad fick du ge för den?
Originalstiften glappar ju lite mellan sina egna delar, inget att bry sig om.Okej! Skönt att höra, tror inte jag mÀrkte det första dagarna sÄ blev lite nojig för det vart en del av och pÄ med olika band.
Nja problem Àr det nog inte, mest lite fundersam
Tack för svaren!
Kolla med Klockmaster, alternativet Àr nog att köpa pÄ nÀtet, kolla hÀr: https://klocksnack.se/threads/guide-köpa-bandstift.48930/NÄgon som vet var (i sverige) man kan hitta feta (2,5mm) bandstift för seiko skx031? FÄr inte pÄ jubilee-lÀnken!
Vad jag förstÄtt sÄ ska diametern i "spetsen" (dÀr stiftet gÄr in i klockan) vara 0,8mm.
Kanske rentav nÄgon som sitter och ruvar pÄ ett par?
Edit: @yonsson jag har förstÄtt att du Àr lite av en guru nÀr det kommer till Seiko. Har du nÄgon visdom att dela med dig av?
Nice, köpte du den pÄ lÀnk frÄn början?
Inga problem för en mÄnad sen nÀr jag drog hem en 007 frÄn skywatches!
En frÄga ocksÄ!
Schyssta bandstift till 007an som Àr lite tunnare? Klickade hem nÄgot gummi dÀr fat barsen inte gick i
Edit: Nvm fann dessa http://www.ebay.com/itm/350988588598 nÄgra sidor bak!
Det beror helt pÄ vad dom gÄr för. SÄg pÄ ebay en för 600kr och en för över 3kkr men skicka ett pm om du vill bli av med skönheten!Vill du köpa? Jag har en jag kan slÀppa om inte @Maro vill ha den nÄgon gÄng.
Kanon, tack!Originalstiften glappar ju lite mellan sina egna delar, inget att bry sig om.
Om du ska göra dig av med lÀnken finns det nÄgon som Àr sugen!Japp, den kom pÄ lÀnk. Tog dock inte mÄnga dagar innan ödlan Äkte pÄ.
LÀgger den hÀr ocksÄ dÀr den egentligen hör hemma!
Seikofredag...
![]()
Tror han vaknade nu, hör av mig annars. Vi snackar absolut inte 3k och dÄ ingÄr en extraklocka frÄn Pakistan.Det beror helt pÄ vad dom gÄr för. SÄg pÄ ebay en för 600kr och en för över 3kkr men skicka ett pm om du vill bli av med skönheten!![]()
Jo jag sÄg den posten frÄn i somras hahaTror han vaknade nu, hör av mig annars. Vi snackar absolut inte 3k och dÄ ingÄr en extraklocka frÄn Pakistan.![]()