snajgel
Silver
Tycker det Àr en allsidig klocka som passar till det mesta beroende pÄ band.Coolt pÄ Nato!
Kul att den stannar!.
Kan vara en keeper men det vet man ju aldrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det Àr en allsidig klocka som passar till det mesta beroende pÄ band.Coolt pÄ Nato!
Kul att den stannar!.
Grym klocka. Grymt foto.Seikofredag och Lördag och...
![]()
(SBGA085)
Trevlig helg
//Bosse
Seikofredag och Lördag och...
![]()
(SBGA085)
Trevlig helg
//Bosse
Grym bild och grym klockaNytt NATO pÄ Skx031
![]()
Det dÀr var en riktigt vass kombo!Nyss hemkommen SNZH57 pÄ lÀdernato
![]()
Cool. HÄller faktiskt utkik efter lilnande klockor nu dÄ jag fastnat lite för formsprÄket. Har inte sett den förrut. Ska undersökas nÀrmare. Snygg!!Nytillskott i lÄdan. Seiko 6309-8920.
Det Àr vad det stÄr pÄ boettlokett i alla fall, vilket för övrigt verkar ha fÄtt sig en polering. Serienr Àr 46670 sÄ jag förmodar att det Àr en sjuttiotalare. Visarna, som har levande lume, till skillnad frÄn tavlan (förmodligen bytta dÄ) Àr vÀldigt lika de som sitter pÄ 6117-8000, vilket ju Àr en sextiotalare.
![]()
Har nÄgon sett en liknande? NÀr jag söker pÄ modellnummret kommer inget vettigt upp. Köpt av en italienare pÄ eBay, sÄ kan ju vara hur franken som helst. Jag gillar den dock skarpt och den sitter fint pÄ grönt nato. Ett cheapo substitut för @Seikosthlm 's recon-klocka.![]()
Tappa den inte i toanFick nyss hem min seiko klocka! : )![]()
Jag blir inte riktigt klok pÄ Grand Seiko. VÀldigt mycket modeller att nysta i, och inga tydliga linjer. Finns det nÄgon kvarts som Àr ~40mm? De har ju ganska mycket boett och glasring, sÄ jag oroar mig för att de bÀr ganska litet?
Sbgv005 & 007 Àr 40mm. Riktigt fina. BÀr ung som min Rolex 116300 som specar 41mm. Absolut inte ngn liten klocka m a o.Jag blir inte riktigt klok pÄ Grand Seiko. VÀldigt mycket modeller att nysta i, och inga tydliga linjer. Finns det nÄgon kvarts som Àr ~40mm? De har ju ganska mycket boett och glasring, sÄ jag oroar mig för att de bÀr ganska litet?
Trevlig klocka, trevlig bild!Trevlig helg, fellow Seikoholics!
![]()
(7548-7000)
Himla fin!Trevlig helg, fellow Seikoholics!
![]()
(7548-7000)
Snyggt. Ser ut som bra musik ocksÄ!?Trevlig helg, fellow Seikoholics!
![]()
(7548-7000)
Nu förstÄr jag inte?@Case det Àr en bordstablett frÄn slutet av 2005-2006.
Jag har 4st liggandes, sugen ?
HÀrligt gÀng! Vad Àr kuddboetten för modell? Sjuttiotal?