Tonfiskarna Àr grymma, min favvo Àr helt klart den senaste 300m kvartsaren sbbn031. Sjukt prisvÀrd.
Jag hÄller med, den Àr grym. Hade inte du en sÄn?
SjÀv fÄr jag beundra dem pÄ avstÄnd. PÄ tok för stora för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tonfiskarna Àr grymma, min favvo Àr helt klart den senaste 300m kvartsaren sbbn031. Sjukt prisvÀrd.
Den ursprungliga Àgaren undrade lÀngre bak i trÄden. Försökte hjÀlpa honom att reda ut det men gick bet.Vad spelar det för roll?
Köpte, recenserade och sÄlde snabbt och köpte nÄgot annat (minns ej vad). Ska köpa en till 031 nÀr sommaren nÀrmar sig, eller en SBGX117, har inte bestÀmt mig Àn. Tycker 015/031 Àr precis lagom stora.Jag hÄller med, den Àr grym. Hade inte du en sÄn?
SjÀv fÄr jag beundra dem pÄ avstÄnd. PÄ tok för stora för mig.
17de mars, sjukt laddad! Har skrivet en lÄng lista pÄ SEIKO-frÄgor.
Grym bild. Sitter fint pÄ brunt lÀder. Ibland undrar jag varför jag inte klickade med den dÀr. Ticks a lot of boxes liksom.Sarb033. Sjukt nöjd!
![]()
Trevlig! Ăr det Ă€kta patina frĂ„n 800 dyk och minröjning pĂ„ 60 meters djup?7c43-7000 Korea case. Har funderat pĂ„ att sĂ€lja nu nĂ„gra dagar. Det "gunmetalgrĂ„a" gummit frĂ„n wjean gör det hela lite svĂ„rare.
![]()
![]()
Köpte, recenserade och sÄlde snabbt och köpte nÄgot annat (minns ej vad). Ska köpa en till 031 nÀr sommaren nÀrmar sig, eller en SBGX117, har inte bestÀmt mig Àn. Tycker 015/031 Àr precis lagom stora.
17de mars, sjukt laddad! Har skrivet en lÄng lista pÄ SEIKO-frÄgor.![]()
TveksamtTrevlig! Ăr det Ă€kta patina frĂ„n 800 dyk och minröjning pĂ„ 60 meters djup?
Fan dÄ var jag ute i god tid, trodde det var 17 februariKöpte, recenserade och sÄlde snabbt och köpte nÄgot annat (minns ej vad). Ska köpa en till 031 nÀr sommaren nÀrmar sig, eller en SBGX117, har inte bestÀmt mig Àn. Tycker 015/031 Àr precis lagom stora.
17de mars, sjukt laddad! Har skrivet en lÄng lista pÄ SEIKO-frÄgor.![]()
Köpte, recenserade och sÄlde snabbt och köpte nÄgot annat (minns ej vad). Ska köpa en till 031 nÀr sommaren nÀrmar sig, eller en SBGX117, har inte bestÀmt mig Àn. Tycker 015/031 Àr precis lagom stora.
En Tuna skulle kröna samlingen fint.Riktigt lökigt stileben av Seikodykarkvartetten som snart Àr en kvintett.
![]()
Ett blÄtt Bonetto cinturini ligger och vÀntar pÄ en SRP773 som Àr bokad. Sedan fÄr det rÀcka med lÄgbudgetdykare frÄn öster... Eller man kanske skulle skaffa den dÀr Tunan nÄgon gÄng...
031 kommer ju med en bra lÀnk.Helt klart perfekt storlek pÄ 031'an. Jag behöver dock fÄ till en rejÀl lÀnk för A
att det ska bli en keeper i min trio/kvartett.
Jag vile verkligen att 007'an skulle funka för mig, men det gick inte.
GS dykaren Àr förstÄs i en annan division, men varför kan de inte slÀpps en 40mm variant för oss desk divers. SÀga vad man vill om Submariner, men storleken Àr grym.
NÄn kan sÀkert rÀtta mig om jag har fel, men jag tror diametern pÄ "baby tuna" Àr typ 46,5mm. Finns limited edition som Àr runt 50mm ocksÄ har jag för mig. SÄ det Àr absolut inga smÄ klockor Àven om det lÄter sÄ pÄ namnet.NÄgon som har erfarenhet av nÄgon baby tuna av nÄgot slag pÄ mindre (lÀs pojk-)handleder? Jag tycker Sumon kÀnns lite för stor...
Snö och Snö
Finns en gammal AGS (kinetic) Tuna pÄ 42mm. Skulle gÀrna hitta en sjÀlv.NÄgon som har erfarenhet av nÄgon baby tuna av nÄgot slag pÄ mindre (lÀs pojk-)handleder? Jag tycker Sumon kÀnns lite för stor...