Vet inte om den Àr riktig men det hÀr sÀgs vara en nÄgot bÀttre bild pÄ sbgx117. Vad sÀger expertisen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr ju jag som gjort den i Photoshop din mupp.Vet inte om den Àr riktig men det hÀr sÀgs vara en nÄgot bÀttre bild pÄ sbgx117. Vad sÀger expertisen?
Det Àr ju jag som gjort den i Photoshop din mupp.
Det finns massa mer info om den tidigare i trÄden.
Vet inte om den Àr riktig men det hÀr sÀgs vara en nÄgot bÀttre bild pÄ sbgx117. Vad sÀger expertisen?
Finns en recension av 80talistenTack för input!
Design, status, baklock. Samma urverk. Finns massa fler delar och lÀnkar till skx-modellerna om man gillar sÄdant.men vad skiljer mer?
Skickat frÄn min GT-I9295 via Tapatalk
Eller Ă€r de bĂ€gge en homage till ngt annat? Everything is a remixĂr det en steinhart homage?
Bra recension! Gör inget om den Àr lite stor dÄ mina vardagsklockor Àr smÄ sÄ kan det vara kul att ha en stor modell i byrÄlÄdan. Verkar vara en grym finish pÄ den.Fan nu inser man mer och mer att saknar sin SBDX001. Men jag hÄller med yonsson, den Àr i största laget - hade den varit 40mm hade varit perfekt. Men en riktigt grym dykare Àr det, och en av de snyggaste!
Tack.Bra recension! Gör inget om den Àr lite stor dÄ mina vardagsklockor Àr smÄ sÄ kan det vara kul att ha en stor modell i byrÄlÄdan. Verkar vara en grym finish pÄ den.
Annars finns SBCA001 utan dag men det Àr quartzare. RÀtt frÀn tycker jag.
Gillade fÀrgsÀttningen pÄ denna. BandinfÀstningen not so much.
SBXA045
SBXA045
SBXA045
Görs inte fortfarande, nej, men det ligger vĂ€l eb pĂ„ K&S? Eller om det var en gen2 kanske.Vart kan man finna Seiko 7a28 raf gen 1 chrono? Ăr det nĂ„t som görs fortf eller Ă€r det en gammal modell?
Görs inte fortfarande, nej, men det ligger vÀl eb pÄ K&S? Eller om det var en gen2 kanske.
Det var den jag menade. Priset har jag ingen aning om, men hÀftig Àr den!En Gen1, https://klocksnack.se/threads/seiko-militÀr-raf-gen-1-7a28-7120.8439/
Har kollat pÄ den nÄgra gÄnger men lyckas inte motivera mig sjÀlv att slÄ till.
Det stÄr (som alltid) pÄ baklocket.NÄgon som vet modell pÄ denna?? Haft den hemma sÄ lÄngt jag kan minnas.