Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
80talisten
Dessutom Àr modellen (mm300) över 10 Är gammal.
PÄ tal om det sÄ har det kommit lite mer info om kvartsdykaren frÄn GS.
*3-delad lÀnk
*40-42mm
*kanske slÀpps redan i augusti
*indikering för batteribyte pÄ baksidan
*röd text pÄ urtavlan
Kommer bli tvungen att sÀlja el primeron om kvartsaren slÀpps snart.
Jag SKA ha en, frÄgan Àr bara nÀr den slÀpps. Jag har mailat Higuchi. Han borde veta, men kanske inte fÄr svara.Blir den 40-42 och Àr tunn som sumon (vilket antyds i lÀnken) kan det bli en riktig vinnare för mig.
Det kan nog vem som helst göra, men hos Seiko Àr ju annars ett hett tips.NÄn som vet var man bÀst servar denna klocka?
Det kan nog vem som helst göra, men hos Seiko Àr ju annars ett hett tips.
Och grattis! Det blir kul med bilder pÄ den.
Farfars ligger vÀl i STHLM?jag tÀnkte (Àven om jag haltade i formuleringen) var i sthlm
Snygg! Pris pÄ den ? 370 000 yen? 25.000kr ?För h-vete! Bilder! MÄste ha!
För h-vete! Bilder! MÄste ha!
Listpriset blir nog 35-37 i Sverige.Snygg! Pris pÄ den ? 370 000 yen? 25.000kr ?
Bra jobbat herr detektiv, ser riktigt bra ut! Dock inte helt solklart vilken fÀrg som passar mig bÀst.För h-vete! Bilder! MÄste ha!
Absolut den snyggaste GSen och en historiskt signifikant modell för GS. Bra köp! Det kanske Àr bilden som luras, men om lÀnken har ett litet glapp mellan boetten och ÀndlÀnkar, sÄ har du för smÄ bandstift i. Det ska inte glappa alls. Grattis till en fin klocka!
Ok. De ska inte gÄ att flytta nÄgonting. Om det gÄr, sÄ titta sÄ stiftet sitter helt i (!) bÄda hÄlen i bandhornen. Gör de det, sÄ har du för tunna stift. Det Àr sÄ smÄ toleranser att det inte Àr alltid som stiftet gÄr i bÄda hÄlen, sÄ att sÀga.Tack för din observanta kommentar, och kanske, men bara kanske ett litet glapp vid 6, jag fÄr kolla nÀrmare.
//Bosse
Amazon Ă€r typ 300 miljarder olika affĂ€rer samlade pĂ„ samma stĂ€lle. Ăr det dĂ€remot företaget Amazon, sĂ„ Ă€r det sagt, men handla frĂ„n amazon.co.uk i sĂ„ fall sĂ„ den kommer frĂ„n EU.Hej!
Ăr riktigt sugen pĂ„ 007:a, undrar om nĂ„gon har handlat sin 007:a frĂ„n Amazon?
SÄ hade uppskattas starkt om nÄgon kunde dela med sig av sin erfarenhet!
HÀr Àr Àven lÀnken: http://www.amazon.com/Seiko-SKX007K...8&qid=1404399193&sr=1-1&keywords=seiko+skx007
Tack i förhand
Ok. De ska inte gÄ att flytta nÄgonting. Om det gÄr, sÄ titta sÄ stiftet sitter helt i (!) bÄda hÄlen i bandhornen. Gör de det, sÄ har du för tunna stift. Det Àr sÄ smÄ toleranser att det inte Àr alltid som stiftet gÄr i bÄda hÄlen, sÄ att sÀga.
SÄ dÀr ja, SBGM001 in-house:
Import frÄn Japan sent 2013 av Molle, pit stopp i GBG och nu min. Ett riktigt snyggt exemplar men jag ser pÄ bilden att kronan behöver lite rengöring
Mycket nöjd, snyggaste GS ?
//Bosse
SÄ sjukt snygg klocka!SÄ dÀr ja, SBGM001 in-house:
Import frÄn Japan sent 2013 av Molle, pit stopp i GBG och nu min. Ett riktigt snyggt exemplar men jag ser pÄ bilden att kronan behöver lite rengöring
Mycket nöjd, snyggaste GS ?
//Bosse