almeyero
Silver
Det stÄr (som alltid) pÄ baklocket.
Haha sÄ det Àr sÄ enkelt alltsÄ. Tackar och bockar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det stÄr (som alltid) pÄ baklocket.
Jungfru Maria?NÄgon som vet modell pÄ denna?? Haft den hemma sÄ lÄngt jag kan minnas.
NÄgon kunnig hÀr som kan berÀtta nÄt om denna Seiko Instruments Inc klocka eller SII överlag?
NÄgon kunnig hÀr som kan berÀtta nÄt om denna Seiko Instruments Inc klocka eller SII överlag?
Just nu 67 kr pÄ bukten men lÀr gÄ upp mot slutet av budgivningenPris? Den var sjysst
NÀr du sÀger sÄ blir den genast mer intressantSII tillhör Seikoparaplyet och tillverkar urverk som sÀljs utanför Seiko, typ samma urverk, men med annan finish, annat namn och troligtvis annan regulering. Om du söker pÄ Seiko instruments inc, sÄ kommer det upp massa trevlig historik om suwa, daini mm. Tror klockan ovan Àr nÄgon typ av prototyp för att testa urverket som sitter i.
Ja, kul grejer!NÀr du sÀger sÄ blir den genast mer intressant
InstÀmmer till fulloNÀr du sÀger sÄ blir den genast mer intressant
Vart finner man denna? Ej begagnat. Utan datum helst.
Jag synar din bild med denna:Fredagsölen, designad i Japan men tillverkad i EU, till skillnad frÄn ornamentet. Trevlig helg!
Jag synar din bild med denna:
Ăl frĂ„n GS goodie bag och ny bricka frĂ„n Rööhska museet.
Absolut! Jag hör av mig 2025.I stand corrected! Hojta till nÀsta gÄng du har vÀgarna förbi mÀnniskobyn sÄ bjuder jag pÄ en Sushi.
Du missar inte mkt. Makrill i GBG Àr inte heller fel .Absolut! Jag hör av mig 2025.
(Jag Àr aldrig i STHLM)
Besökte han Higuchi eller? Foton hade varit kul!Sonen hittade denna i Nagano, blev inköp av en SBGX009 frÄn 98.
Nej. Om jag förstÄtt det rÀtt har Higuchi butik i Oita pÄ sydön, lÄngt frÄn Nagano.Besökte han Higuchi eller? Foton hade varit kul!
Jag synar din bild med denna:
Ăl frĂ„n GS goodie bag och ny bricka frĂ„n Rööhska museet.
Bra dÀr! Fin. Du fÄr hÀlsa och grattis honom.Sonen hittade denna i Nagano, blev inköp av en SBGX009 frÄn 98.
Tack 80talisten, det ska jag.Bra dÀr! Fin. Du fÄr hÀlsa och grattis honom.