Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla "dagens klocka trÄden"Fet lÀnk! Bild framifrÄn Bosse?
Grym Molle ! Grattis! KlÀmde pÄ den pÄ eventet. Riktigt mysig! Det ska ingÄ lÀnk i paketet, men de Àr lite oklara med detta pÄ hemsidan och i recensioner tycker jag.
Edit: Fick tyvÀrr inte se den svarta tavlan. Ser fram emot bra bilder pÄ sunbursteffekten.
Quik and dirty:
Redan gjort, men det gör den inte.Du fÄr ju kolla om lÀnken passar pÄ din gamla klocka Molle . Vore en trevlig bonus.
Alla GSar har lug holes, vilket jag verkligen gillar.Mycket fin! Dom luggarna OCH lug holes = en riktig vinnare!
Den Àr riktigt bra den "re-issue" och sÄ med "Yonsson" lÀnk ocksÄ...
Min GS quartz hÀlsar
//Bosse
Sök pÄ day date Seiko.
Tjena alla!
Min första klocka var en seiko, som jag köpte pÄ klockmÀster 2004. Den blev sedermera stulen och mÄnga klockor har kommit och gÄtt sedan dess. Men den dÀr modellen, som jag tycker Àr grymt snygg, men ocksÄ förstÄs har högt affektionsvÀrde har jag inte sett sedan dess. Nu, efter en lÀngre stunds googlande, har jag kommit fram till att den heter: 7T62-0AD0, och ser ut sÄ hÀr:
Skulle vara vÀldigt kul att Àga den igen. Tror ni att det finns möjlighet att fÄ tag i en sÄn hÀr idag? Var letar man? Har kollat Tradera och eBay...
Fasen att jag inte hann se detta i tid.
Har ett fint ex hemma som ligger undanplockad, en av mina första ocksÄ, Àven den frÄn KlockmÀster (Pub Hötorget om jag minns rÀtt..)
Nu hittade du ju pÄ ett ex och det Àr ju huvudsaken men dÄ vet du att jag har en fin beg. om frÄgan mot all förmodan skulle bli aktuell igen..
Ăh, vad synd. DĂ€r kunde jag kanske sparat nĂ„n tusing, och eventuellt fĂ„tt ett ex med lite historia...? Men nu kan ju du fortsĂ€tta glĂ€djas Ă„t ditt ex!
HÀrligt! Ser att vi Àven har högerbÀrandet gemensamt
Kom hem lite nya grejer idag. 2 stÀll + en GTG/reselÄda ( sÄ jag slipper slita pÄ originallÄdan). Frugan gjorde det dock vÀldigt klart för mig att stÀllen inte fÄr stÄ framme.