Per-Ă ke Ăjersson
Basic
Hittade en gammal quartz Seiko Àr den gammal tro ? 7123-8300 992231 tycker rÀtt bra om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle sÀga september 1979. Fin.Hittade en gammal quartz Seiko Àr den gammal tro ? 7123-8300 992231 tycker rÀtt bra om den
Vet att jag ville ha en sÄdan nÀr jag började jobba 1978 men hade inte rÄd dÄ har för mig att dom var rÀtt dyra men nu 35 Är senare har jag enSkulle sÀga september 1979. Fin.
Nu finns den pÄ hemsidan!
http://www.seiko-watch.co.jp/gs/collection/detail.html?pid=SBGX117
Fler bilder pÄ sun019
http://forum.tz-uk.com/showthread.php?307061-New-arrival-first-batch-into-the-UK
( Maro ).
I princip alla har handlat dĂ€rifrĂ„n och utan problem. Finns massor om dem pĂ„ forumet. Gör en sökning sĂ„ hittar du svar pĂ„ alla eventuella frĂ„gor du kan ha om dem.Nu Ă€r det nĂ€ra att jag klickar hem en skx007 frĂ„n watchhub. Ăr det nĂ„gon som bestĂ€llt dĂ€rifrĂ„n, Ă€r dom pĂ„litliga?
NÄgon som testat nÄgot av följande?
18mm GS vikspÀnne.
22mm GS gummi (avsett för SBGA029/31)
Ja, lite löjligt kanske, men fint Àr det.Svar negativ, och 4000 SEK för ett vikspÀnne? man kan ju tro det Àr till en IWC....
//Bosse
Ja, lite löjligt kanske, men fint Àr det.
Vad tycks om gummit dÄ? Inte priset alltsÄ, utan utseendet?
http://forum.tz-uk.com/showthread.p...-Arrival-modem-killer-GS-Diver-NATO-pics-pg-4
Det Ă€r till för att gummit ska kunna sitta bekvĂ€mt, men Ă€ndĂ„ följa handleden nĂ€r handleden "krymper" under vattnet (vid dykning).Gummit var snyggt! Har lite svĂ„rt för sick-sacken eller vad de kallas vid bandhornen dĂ€r de fĂ€ster. Ăr de typ lufthĂ„l eller vad Ă€r de? Finns ju billiga gummit som följer med skx007 och den Ă€r byggd pĂ„ samma fula obekvĂ€ma sĂ€tt.
Kör en liten dagens. Ska tvinga mig sjÀlv att ha den pÄ lÀnk i nÄgra dagar.
Dagens Seiko. Inköpt för att kunna hÄlla koll pÄ skottÄr. Fick dock behÄlla den 3 sekunder innan frun snodde den. Kan ju alltid frÄga henne om datumet iaf.
Kör pÄ!! HÀmtade denna idag. SkÀms fan inte för sig. KÀnns riktigt fin för sin peng. SlÀpp sargen nu mannen!!KÀnner mig lite tokig idag, undrar ifall man skall ropa in sig en Seiko?! FrÄgan Àr, kommer man att bÀra den, Hmm
Beror ju pÄ vilken du köper sÄklart.KÀnner mig lite tokig idag, undrar ifall man skall ropa in sig en Seiko?! FrÄgan Àr, kommer man att bÀra den, Hmm
Eller swisha över en budget till mig, sÄ ska jag shoppa nÄgot roligt Ät dig.KÀnner mig lite tokig idag, undrar ifall man skall ropa in sig en Seiko?! FrÄgan Àr, kommer man att bÀra den, Hmm