_uragenten_
Basic
Ah det Àr ju lite brutalt hahaSer bra ut men 47,5mm???
Inte en sportslig möjlighet för min 17,5 cm handled.....
//Bosse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah det Àr ju lite brutalt hahaSer bra ut men 47,5mm???
Inte en sportslig möjlighet för min 17,5 cm handled.....
//Bosse
Twin Quartz Àr ju ascoolt! Under 70-talet hade vissa kvarts-SEIKOS dubbla kvartskristaller för att nÄ en mindre gÄngavvikelse. VÀrde beror pÄ skick, vilket Àr oklart pÄ din bild. 300-1000kr.Hej vad Àr det jag hittat Seiko twin quartz 9923-8010 940626 Àr det nÄgot vÀrde i den skulle behöva byta glas Àr det vÀrt det ? skulle vara kul om nÄgon vet nÄgot om den MVH Per-à ke
700$ Àr ju bra. Sen eventuell moms pÄ det.
DÄ har man fixat en lÀnk till 007an, rikigt nöjd!
Grymt snyggt! Ăr bra sugen pĂ„ att skaffa en sĂ„dan till min 007a, fĂ„r man frĂ„ga varifrĂ„n du köpte? Ăr det bra passform pĂ„ endlinksen?
Nice! Brightz?Och Seiko söndag för den delen,
//Bosse
RÀtt! En SAGH007 JDM Brightz Phoenix som har lite mer rimlig storlek (42-43mm) Àn Brightz för export. Mycket trevlig och förvÄnansvÀrd bekvÀm pÄ armen inte helt i GS klass i finish men det Àr priset inte heller 6s37 verket har en mycket bra kÀnsla i kronograf knappar och uppdrag och PR Àr alltid trevlig och med tidshÄllning fint inom COSC.Nice! Brightz?
SlÀng upp en bild pÄ din! Minns inte om jag har sett den..grymt fin tavla pÄ den... min har lite skarpare boett, men tavlan pÄ din alltsÄ...wow!
Ser bÀttre ut Àn mÄnga klockor jag sett, ska köpa en GS i examenspresent till mig sjÀlv nÀr jag tagit min examen om nÄgra Är. Kommer tyvÀrr inte ha rÄd med en sÄdan hÀr skönhet efter mÄnga Är i skolan utan fÄr bli en Àldre som jag fÄr skicka pÄ service.Ser rÀtt slim ut.
Ser rÀtt slim ut.