HĂ„ller med! Rikigt fin.6309-7040, Grrraow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ„ller med! Rikigt fin.6309-7040, Grrraow!
HĂ€rligt! Dock Ă€r den första en 6105-8110 alternativt -8119, vad stĂ„r det pĂ„ baklocket?Ăh, jag slĂ€nger upp lite bilder pĂ„ mina Seikos. Har börjat fingra lite pĂ„ dem igen och det Ă€r rĂ€tt roliga klockor för smĂ„ pengar.
Det Àr ett par ebay-köp som sÀkert Àr fullpepprade med aftermarket-delar, men det stör mig inte. Jag har dem för att jag tycker om dem. Tuffa, prisvÀrda klockor.
Favoriten Àr sÄklart tjockisen.
6105-8009
6309-7290
6117-6410
6309-7040
6309-7040
Helt riktigt, det Àr ju sÄ den heter. Tog infon frÄn tavlan. Kan det innebÀra att tavlan Àr utbytt?HÀrligt! Dock Àr den första en 6105-8110 alternativt -8119, vad stÄr det pÄ baklocket?
-8000/9 Àr den med den mindre boetten.
Svar ja.Helt riktigt, det Àr ju sÄ den heter. Tog infon frÄn tavlan. Kan det innebÀra att tavlan Àr utbytt?
Svar ja.
Nope, tror jag inte, stÄr sÄ (8000 eller 8009) pÄ alla tavlor jag detaljkollat.Helt riktigt, det Àr ju sÄ den heter. Tog infon frÄn tavlan. Kan det innebÀra att tavlan Àr utbytt?
Nope, tror jag inte, stÄr sÄ (8000 eller 8009) pÄ alla tavlor jag detalj kollat.
Ramlade över denna ute pÄ WWW. Brukar inte gilla 5or men denna var rÀtt skarp. Men varför envisas de med den förbannade feman?!?!?!?
Ramlade över denna ute pÄ WWW. Brukar inte gilla 5or men denna var rÀtt skarp. Men varför envisas de med den förbannade feman?!?!?!?
Den dÀr var inte dum! Vad heter den? HÄller med om att femman förstör, men det brukar ju innebÀra bra pris
Vad gillar ni min lillpojks japanska inredning? Lite internt kanske, men absolut Seikorelaterat.
Kan med glÀdje medela att seiko har börjat tillberka lÀnken till sarb017 igen !!
Seiya och higuschi har den i lagert igen i oktober !!!!!
(För er som velat ha en grön alpinist pÄ lÄnk)
Skickas frÄn min iPhone via Tapatalk
Just den modellen har jag inte erfarenhet av, men har vÀl ett tiotal Ärs erfarenhet av diverse billiga seikokronografer, och samtliga har hÄllit vÀl och fungerar felfritt. Jag Àr vÀldigt positivt instÀlld till seikos budgetsortiment. Skulle inte tveka att köpa om det var kvaliteten det hÀngde pÄ. Sedan kan man ju tycka vad man vill om kronskyddet...
TÀnkte köpa mig en sÄn hÀr SBPP001 imorgon nÀr lönen dimper ner, fanns listad hos Hiuguci-inc men efter ett mail framkommer det att den Àr extremt svÄr att fÄ tag pÄ..
Letar alltsÄ efter en ersÀttare. Svart urtavla & kronograf Àr ett mÄste. GÀrna tachy ring.
Funderar lite pÄ denna SND367P1. Det enda jag Àr skeptiskt emot Àr kronskyddet utseendemÀssigt samt kvalitén med tanke pÄ att priset Àr lÀgre Àn en SKX. NÄgon som har erfarenhet?
LÀste ett svar frÄn SEIKO till nÄgon pÄ SCWF, dÀr de sa att enda skillnaden var just storleken och att det möjliggör att man kan sÀtta datumskivan lÀngre ut frÄn centrum. Det Àr alltsÄ bara en utseendegrej (precis som Seiya sa).Seiyas blog om skillnaden mellan 9F62 och 9F82:
http://www.seiyajapan.com/blogs/news/15162641-difference-between-9f82-and-9f62
Man fÄr tvÄ st nÀr man köper GS i Japan.Fint yonsson vikt sjÀlv?