BÀgge Àr riktigt fina. Men jag har inga planer pÄ att köra lÀnk. Lutar Ät ett snyggt struts. Skulle sitta riktigt bra pÄ SBGV009! Vad hÀnde med den du fixade Ät leben? Cirkulerar den eller har den fastnat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft 2st, @leben har haft en. Han sÄlde den ganska snabbt för att han inte förstod storheten med den. Vem som köpte den har jag ingen aning om.BÀgge Àr riktigt fina. Men jag har inga planer pÄ att köra lÀnk. Lutar Ät ett snyggt struts. Skulle sitta riktigt bra pÄ SBGV009! Vad hÀnde med den du fixade Ät leben? Cirkulerar den eller har den fastnat?
Jag har haft 2st, @leben har haft en. Han sÄlde den ganska snabbt för att han inte förstod storheten med den. Vem som köpte den har jag ingen aning om.
Störde mig inte pÄ nÄgonting men med lön som en dödlig fÄr man sÀlja om man vill köpa JLC.SÄg nu att lebens gamla gick ut pÄ K&S men att den drogs tillbaka. Varför sÄlda du dina? Vad störde du dig pÄ?
Störde mig inte pÄ nÄgonting men med lön som en dödlig fÄr man sÀlja om man vill köpa JLC.![]()
Vilken skönhet din fru, tycker hon ser vÀldigt fÀrdig ut redan nuFördriver lite tid fredag kvÀll, min fru "skall bara" göra sig klaroch under tiden sÄ prover jag att fÄ "glanssen" i visare och index pÄ bild, inte helt enkelt. För dom med bra ögon eller stor skÀrm sÄ Àr det sekundvisaren som speglar sig i minutvisaren och index 02.00......
![]()
(SBGW005)
//Bosse
HÀ-HÀVilken skönhet din fru, tycker hon ser vÀldigt fÀrdig ut redan nu![]()
Fina ur blir ju Ànnu lite finare nu pÄ sommaren.
![]()
SBGM001
Snyggt! Gummi?Fina ur blir ju Ànnu lite finare nu pÄ sommaren.
![]()
SBGM001
Snyggt! The holy grail verkar passa i alltFina ur blir ju Ànnu lite finare nu pÄ sommaren.
![]()
SBGM001
Yup, fastnat pÄ ett Hirch pure sen en tid tillbaka. Bra tjocklek som fyller upp fint vid luggarna.Snyggt! Gummi?
SÄja! HÀr Àr hon, SBBN011. Darth Tuna. FöregÄngaren till SBBN013. Lite cleanare, lite tooligare.
May the fifth be with you!
![]()
Det var inte mÄnga timmar den fick stannaOch nu ryker den! Nytt ska in. Fullset. Skicka PM om du Àr sugen. Seiko-lovers fÄr förtur. Annars blir det K&S senare ikvÀll.
Det var inte mÄnga timmar den fick stanna![]()
Ser kanon ut! Var suge pÄ den ett tag men blir tokig pÄ skruvpushersMan blir inte skjuten för att man postar solar-quartz-ur, efter alla GS klockor?
Grillade lite med min SSC019.
![]()
Ser kanon ut! Var suge pÄ den ett tag men blir tokig pÄ skruvpushers
MÄste frÄga, skrivit fel eller rÀtt?AnvÀnda kronografen Àr överskattat ÀndÄ
Gav en sÄdan dÀr till frugans man i present för 2Är sedan, bra grejer!
Det Àr jag ocksÄ intresserad av att höra.MÄste frÄga, skrivit fel eller rÀtt?
MÄste frÄga, skrivit fel eller rÀtt?