• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Personligen föredrar jag den ljustavlade. Grym klocka, speciellt pÄ lÀnk.

BÀgge Àr riktigt fina. Men jag har inga planer pÄ att köra lÀnk. Lutar Ät ett snyggt struts. Skulle sitta riktigt bra pÄ SBGV009! Vad hÀnde med den du fixade Ät leben? Cirkulerar den eller har den fastnat?

BÀgge Àr riktigt fina. Men jag har inga planer pÄ att köra lÀnk. Lutar Ät ett snyggt struts. Skulle sitta riktigt bra pÄ SBGV009! Vad hÀnde med den du fixade Ät leben? Cirkulerar den eller har den fastnat?
Jag har haft 2st, @leben har haft en. Han sÄlde den ganska snabbt för att han inte förstod storheten med den. Vem som köpte den har jag ingen aning om.

Högspecad JDM midsize dykare frÄn 81 kom idag. 6458-600a. Lite för nymodig för min smak. Kommer att annonsera den ikvÀll om ingen i trÄden vill ha förtur.
20160506_144617.jpg

Fördriver lite tid fredag kvÀll, min fru "skall bara" göra sig klar :) och under tiden sÄ prover jag att fÄ "glanssen" i visare och index pÄ bild, inte helt enkelt. För dom med bra ögon eller stor skÀrm sÄ Àr det sekundvisaren som speglar sig i minutvisaren och index 02.00......

P5060871.jpg

(SBGW005)

//Bosse

Fördriver lite tid fredag kvÀll, min fru "skall bara" göra sig klar :) och under tiden sÄ prover jag att fÄ "glanssen" i visare och index pÄ bild, inte helt enkelt. För dom med bra ögon eller stor skÀrm sÄ Àr det sekundvisaren som speglar sig i minutvisaren och index 02.00......

P5060871.jpg

(SBGW005)

//Bosse
Vilken skönhet din fru, tycker hon ser vÀldigt fÀrdig ut redan nu :)

Jag hade nog ocksÄ föredragit den utan skruvpushers, men den Àr bra fin och kÀnns tung och skön pÄ armen.

Nackdelen Àr att jag tycker om den nog mycket för att inte riktigt kÀnna mig motiverad att köpa nÄgon annan casual-klocka, dÄ jag i princip bara har pÄ mig den hÀr ÀndÄ...

En grej jag ogillar med den Àr dock upplÀgget rent funktionellt pÄ chronografen. Den klarar bara av att mÀta upp till en timme, och 24h visaren kÀnns lite meningslös dÄ man inte kan ha den som alternativ tidszon.

MÄste sÀga att jag Àr sjukt nöjd med min sommarbeater (SKX007) som jag ser fram emot att spöa upp pÄ stranden, pÄ sommarstÀllets byggprojekt och snÄriga slÄnbuskar som ska tuktas. Kanske en och annan jakt ocksÄ.
image.jpeg

image.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp