Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha liiitee fel, glömde "syster" emellan. SÄ frugans systers man hehe
Inte dÄ! Cool som fan ocksÄ.Har tappat 10-15kg i vikt och kÀnner att den hÀr börjar se ganska krallig ut.. Clownigt?![]()
Och jag som tyckte det var en klurig omskrivning för att du hade köpt en klocka till dig sjÀlv.Haha liiitee fel, glömde "syster" emellan. SÄ frugans systers man hehe
LÄter som en humble brag, tycker jag. Ser ÀndÄ bra ut.Har tappat 10-15kg i vikt och kÀnner att den hÀr börjar se ganska krallig ut.. Clownigt?![]()
LÄter som en humble brag, tycker jag. Ser ÀndÄ bra ut.![]()
Nej. Ser bra ut! Saknar min DelfinHar tappat 10-15kg i vikt och kÀnner att den hÀr börjar se ganska krallig ut.. Clownigt?![]()
Skruttfisken tillbaka hos dig![]()
7549-7010
Kan vara bÀsta patinan pÄ KS!![]()
7549-7010
Det Àr mina andelsmÄnader just nuSkruttfisken tillbaka hos dig
Ăr meshet avsmalnande eller Ă€r det en synvilla?
Kan vara bÀsta patinan pÄ KS!
Tror jag lÀst $400TvÄ till...
![]()
![]()
SBDN021 (m lÀnk)
SBDN025 (pepsi)
BestÀllde bÄda. SÀg inget till min fru.Fan, sjukt sugen pÄ en sÄn hÀr burk.
![]()
Ălskar tavlan, men klockan Ă€r inte direkt en klassisk skönhet?Varför tycker man den Ă€r cool? Jag förstĂ„r inte, men jag vill ha den... 3500,- ska dom ha.
Samma stil som denna Monster jag ocksÄ vill ha. Lite mer klassisk stil iaf... svÄrt att vÀlja!
![]()
Helt rÀtt!BestÀllde bÄda. SÀg inget till min fru.
Hoppas jag har karaktÀr nog att skicka tillbaka den jag gillar minst.![]()
Nej. Ser bra ut! Saknar min Delfin
Det Àr inte sÄ bra. Speciellt inte saltvatten.Hej alla! Jag badade med klockan idag i det svinkalla vattnet som Norrland erbjuder (lÀs 6+) och sen nÀr jag satt i den varma solen sÄ sÄg jag att fukt började uppenbara sig pÄ insidan av glaset.
Jag brukar bada med den i normaltemperaturer och dĂ„ har aldrig liknande uppstĂ„tt sĂ„ jag antar att kylan orsakade kondens. Har lagt den pĂ„ element och det mesta har försvunnit nu men vad mer kan jag göra? Ăr det farligt/skadligt pĂ„ ngt sĂ€tt?