Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Googla SPS005J alternativt Seiko SpacewalkFan den dÀr var ju apcool.
Aldrig sett modellen förut.
HÀrlig modell!Lagom patinerad guldtuna ligger och vÀntar pÄ mig.
![]()
Mer bilder pÄ den!Ja priset kan jag verkligen inte klaga pÄ. Kan inte klaga pÄ klockan heller. Den Àr sÄ jÀkla snygg, blir glad varje gÄng jag kollar pÄ den![]()
Skönt att ha en klocka som man inte behöver vara rÀdd och som har ett ton attityd.HÀrlig modell!
Ser fram emot det!Nu blir det lÄngtest av Srp773. LÄnghelg pÄ landet följt av en vecka i centralafrika (som Àr i slutet av den lÄnga regnperioden). LÀnge sedan jag hade samma klocka pÄ mig sÄ lÀnge.![]()
Hur stort upplevs det jÀmfört med t.ex monster?
Göööla! Se till att sola klockan sÄ möö du kan, skynda pÄ patinanNu blir det lÄngtest av Srp773. LÄnghelg pÄ landet följt av en vecka i centralafrika (som Àr i slutet av den lÄnga regnperioden). LÀnge sedan jag hade samma klocka pÄ mig sÄ lÀnge.![]()
Hur stort upplevs det jÀmfört med t.ex monster?
SÄja! HÀr Àr hon, SBBN011. Darth Tuna. FöregÄngaren till SBBN013. Lite cleanare, lite tooligare.
May the fifth be with you!
![]()
Blir en 77a idag. Men vilken?
6306 eller 6105
![]()
Grattis, skitcool! Sicket monster. Det Àr nÄgot speciellt med svarta klockor..SÄja! HÀr Àr hon, SBBN011. Darth Tuna. FöregÄngaren till SBBN013. Lite cleanare, lite tooligare.
![]()
Grattis, skitcool! Sicket monster. Det Àr nÄgot speciellt med svarta klockor..![]()
AWESOME!SÄja! HÀr Àr hon, SBBN011. Darth Tuna. FöregÄngaren till SBBN013. Lite cleanare, lite tooligare.
![]()
Tror du att du kommer behÄlla den en lÀngre tid? Vilken Àr den seiko du har behÄllt lÀngst?Dafuq? Jag har ju fel datum!