Wiliamo
Silver
SÄ den har kommit nu alltsÄ, hÀrligt! Hoppas jag fÄr klÀmma lite pÄ torsdag pÄ Eriksons-eventet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ den har kommit nu alltsÄ, hÀrligt! Hoppas jag fÄr klÀmma lite pÄ torsdag pÄ Eriksons-eventet
Ser grymt fin ut! Skulle vilja ha en helt blÄ jÀkel, denna konkurrerar ut Srp773 som tilltÀnkta blÄa tror jag.![]()
![]()
Ser ganska basic men cool ut, dags för en mekanisk GS-dykare 2017?
SjÀlvfallet! Ses pÄ torsdag =)SÄ den har kommit nu alltsÄ, hÀrligt! Hoppas jag fÄr klÀmma lite pÄ torsdag pÄ Eriksons-eventet![]()
Dags för lite fler bilder pÄ din brightz!!!God morgon. Fick denna i posten igÄr. Riktigt trevlig.![]()
TÀnk att mÄndagar kan vara rÀtt trevliga ibland. Sveriges framsida visa upp sig frÄn sin bÀsta sida, god mat, kanske en öl eller tvÄ med vÄr egna @klockodile och sedan detta:
SBGC007
![]()
Bonus-wristshot pÄ en riktigt fin rackare som man fick prova pÄ handleden med:
Seiko Izul
![]()
Tack sjÀlv!TÀnk att mÄndagar kan vara rÀtt trevliga ibland. Sveriges framsida visa upp sig frÄn sin bÀsta sida, god mat, kanske en öl eller tvÄ med vÄr egna @klockodile och sedan detta:
SBGC007
![]()
Bonus-wristshot pÄ en riktigt fin rackare som man fick prova pÄ handleden med:
Seiko Izul
![]()
Det var ju egentligen planen frÄn början, skall försöka följa dina rÄd och tips och som betalning dela med mig av Àn fler historier om hur det Àr att leva i Japan. Finns mer pÄ lager!Tack sjÀlv!
Nu fÄr du köra GS spÄret!
Riktigt bra kvÀll och snack och mat!
Fel datum ju![]()
God morgon. Fick denna i posten igÄr. Riktigt trevlig.![]()
Vafan. Den dÀr tÀnkte jag ju köpa.Den Àr grymt fin iaf, bÄde pÄ bild och framförallt IRL.
Problemet Àr att den Àr lite för billig för att jag ska kunna ha som OWG(vilket Àr mÄlet), vilket gör att jag fortfarande ligger med fingret pÄ knappen, skulle kÀnna mig tvungen att köpa ytterligare en klocka för att kompensera.
har provat en Seiko Marinemaster med, grym klocka, men för topptung för en kille med smÄ handleder som jag.
FörlÄt att jag pratar ut hÀr om mina klockproblem.![]()
Om du gillar den torde du Àven gilla den GS SBGA127 som Klockodile har ute just nu? Torde fungera alldeles ypperligt om du verkligen siktar pÄ att bli en OWG?
https://klocksnack.se/threads/grand-seiko-bonanza-liten-prisbump.54396/
VarsÄgodDags för lite fler bilder pÄ din brightz!!!
VarsÄgod. Sjukt nöjd med den..
![]()
![]()
![]()
*dregel* galet sugen pÄ en. Kan du inte filma lite o lÀgga upp pÄ youtube?VarsÄgod. Sjukt nöjd med den..
![]()
![]()
![]()
Hehe, sÄ mÄlet Àr att tömma kontot? Med den logiken kommer detta bli en dyr hobby för dig.Fin, men lite utanför budgeten. Siktar pÄ sammantaget runt 17-18k.
Har Àven köpt en SKX med samma lÄda frÄn skywatches lÄdan luktade rÀtt sÄ roligt i början, men inte luktade det brand i hela lÀgenheten.![]()
En rÀtt rolig sak som slog mig,
BestÀllde mig en SKX009J frÄn Skywatches och levererades med denna lÄda. LÀmnade klocka och lÄda hemma och for pÄ ett arbete, kommer hem och innanför dörren kÀnner jag att det luktar elbrand, var nÀstan helt sÀker pÄ att det brunnit i elskÄpet som sitter i min hall. Men det Àr denna lÄda som luktar, nÄgon som varit med om nÄgot liknande?
Blir fortfarande orolig över brand ibland för lÄdan luktar fortfarande![]()
VÀnd pÄ den!Nu Àr jag glad. StrapcodelÀnk har kommit!![]()
Snart sÄ, nÀr jag fÄtt pÄ den!VÀnd pÄ den!
VÀldigt snygg! 1000 kr eller? Tung?SÄdÀrja, ska försöka hÄlla mig frÄn att smaska pÄ med fler bilder Àn dessa. Snygg finish, bra passform, kÀnns gedigen och fin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄg ju redigt ut, speciellt lÄset. Polerad pÄ sidorna?SÄdÀrja, ska försöka hÄlla mig frÄn att smaska pÄ med fler bilder Àn dessa. Snygg finish, bra passform, kÀnns gedigen och fin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, 1000kr inkl expressfrakt. 80 dollar för lÀnken. VÀÀÀldigt bra för pengarna mÄste jag sÀga. Den Àr mycket tung, full lÀnk vÀger 110g, tog bort 4 lÀnkbitar.VÀldigt snygg! 1000 kr eller? Tung?