• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20160510_165655.jpg

Sbdx001
Äh fy fan, ser alldeles för frĂ€sch ut. Ingenting för dig ;)

Äh fy fan, ser alldeles för frĂ€sch ut. Ingenting för dig ;)
FörstÄr vad du menar men mm300 Àr svÄr att slÀppa. Har nog med dess förfÀder att göra. Men visst om du tycker den passar bÀttre hos dig och har ngt slitet som skulle passa bÀttre hÀr sÄ Àr du vÀlkommen att höra av dig. En 6217 t ex :)
20160510_172134.jpg

FörstÄr vad du menar men mm300 Àr svÄr att slÀppa. Har nog med dess förfÀder att göra. Men visst om du tycker den passar bÀttre hos dig och har ngt slitet som skulle passa bÀttre hÀr sÄ Àr du vÀlkommen att höra av dig. En 6217 t ex :)
20160510_172134.jpg
MM300 Àr vÀl nÀstan ett krav i Seikosamlingen sÄ den Àr ju kirrad sen lÀnge.
Kommer bli kvar och förhoppningsvis patineras fint tills jag inte orkar lyfta vÀnsterarmen med den pÄ lÀngre.
Trodde lagret av 6217:eek:r hos dig redan var vÀlfyllt?

Hehe, sÄ mÄlet Àr att tömma kontot? Med den logiken kommer detta bli en dyr hobby för dig. :)

Det tar emot att köpa en billigare klocka Àn innan, jag vill ju att livet ska bli bÀttre och bÀttre och att prylarna blir dyrare. En evolutionsprocess. FÄr i vÀrsta fall köpa nÄtt dyrt armband eller dyl. för att kompensera en billigare klocka.

Jag vill ju visa att jag Àr en tung snubbe lixom. ;)

Tillbaka
Topp