Yes polerad pĂ„ sidorna. Det Ă€r ju inte ĂŒberfinish men mycket bra för pengarna tycker jag. Bra kĂ€nsla i lĂ„set och lĂ€nken i sig kĂ€nns tight.SĂ„g ju redigt ut, speciellt lĂ„set. Polerad pĂ„ sidorna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes polerad pĂ„ sidorna. Det Ă€r ju inte ĂŒberfinish men mycket bra för pengarna tycker jag. Bra kĂ€nsla i lĂ„set och lĂ€nken i sig kĂ€nns tight.SĂ„g ju redigt ut, speciellt lĂ„set. Polerad pĂ„ sidorna?
Ăh fy fan, ser alldeles för frĂ€sch ut. Ingenting för dig![]()
Sbdx001
FörstĂ„r vad du menar men mm300 Ă€r svĂ„r att slĂ€ppa. Har nog med dess förfĂ€der att göra. Men visst om du tycker den passar bĂ€ttre hos dig och har ngt slitet som skulle passa bĂ€ttre hĂ€r sĂ„ Ă€r du vĂ€lkommen att höra av dig. En 6217 t exĂh fy fan, ser alldeles för frĂ€sch ut. Ingenting för dig![]()
Ja ich bin sehr nöjd. Hehe ja precis! Snygg lÀnk du hade ocksÄ.@Bjoerlin76 , det blev ju riktigt bra med den lÀnken. Passande att du fick den pÄ en Tuna Tuesday ocksÄ.
Min Tonfisk hÀlsar!
![]()
MM300 Àr vÀl nÀstan ett krav i Seikosamlingen sÄ den Àr ju kirrad sen lÀnge.FörstÄr vad du menar men mm300 Àr svÄr att slÀppa. Har nog med dess förfÀder att göra. Men visst om du tycker den passar bÀttre hos dig och har ngt slitet som skulle passa bÀttre hÀr sÄ Àr du vÀlkommen att höra av dig. En 6217 t ex
![]()
MÄste ju vara Ärets sommarplagg det dÀr!![]()
SÄ hÀr ledsen Àr jag för att jag inte Àger nÄgon tonfisk pÄ en tisdag.
Sorry! Du fÄr sikta in dig pÄ en 004'a eller nÄgon av de nya keramiska istÀllet?
Aj dÄ.... Men din duger ju gott!!!
Somrigt vÀrre, matchar vÀdret!Kanske inte den grannaste kombon med orange nato och pepsi bezel, men vart sÄ sugen pÄ nÄgot annat Àn lÀnken sÄ den fÄr sitta nÄgon dag ÀndÄ
![]()
Hehe, sÄ mÄlet Àr att tömma kontot? Med den logiken kommer detta bli en dyr hobby för dig.![]()
Hehe bra tajmat med visarna dÀr! Snygga bilder öht och som sagt det blev riktigt bra med lÀnken.Middagsdags!
![]()
Men först en nÀrbild pÄ tavlan.
![]()
Har postat denna sÄ mycket den senaste tiden sÄ ni mÄste vara helt hjÀrntvÀttade med refnr men hÀr kommer det ÀndÄ: SBBN037.![]()
Oj vad grymma dessa verkar!VarsÄgod. Sjukt nöjd med den..
![]()
![]()
![]()
SÄ, nu ska lÀnken bara kortas. Jag Àr jÀvligt nöjd, tycker den passar perfekt!!
![]()