Roséindex pÄ svart var ju nice.Seiko Premium Boutique Limited Edition has been launched.
SBGR103
500,000JPY+Tax
42mm in diameter.
30 pcs.
It carries the inscription "SEIKO PREMIUM BOUTIQUE LIMITED EDITION GINZA" engraved on the case back.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Roséindex pÄ svart var ju nice.Seiko Premium Boutique Limited Edition has been launched.
SBGR103
500,000JPY+Tax
42mm in diameter.
30 pcs.
It carries the inscription "SEIKO PREMIUM BOUTIQUE LIMITED EDITION GINZA" engraved on the case back.
![]()
SÄ det blev en till Turtle. Den svarta? hur pausar man kaffe pÄ ballen?Jobbar hemma. Kaffepaus pÄ ballen.
![]()
SÄ det blev en till Turtle. Den svarta? hur pausar man kaffe pÄ ballen?
SÄ det blev en till Turtle. Den svarta? hur pausar man kaffe pÄ ballen?
Det Àr en konst vill jag lova!
Svarta Àr bra faktiskt. Kisar man sÄ ser det ju ut som en gammal! BestÀllt lite delar frÄn yobokies sÄ snart ser den Ànnu bÀttre ut.
Nu blev jag lite nyfiken. Vad för delar har du bestÀllt frÄn yobokies?
Kollat skywatches?Hej
Hoppas det gÄr bra att jag stÀller en frÄga hÀr!
Ăr pĂ„ jakt efter en SKX007 men den verkar vara slutsĂ„ld överallt! Ăr det nĂ„gon som har tips vart man kan hitta en?
Hej.Hej
Ăr pĂ„ jakt efter en SKX007 men den verkar vara slutsĂ„ld överallt! Ăr det nĂ„gon som har tips vart man kan hitta en?
Finns pÄ monsterwatches ocksÄ ser det ut som, men smidigare att köpa en beggad om du inte absolut vill ha en ny.Hej
Ăntligen pĂ„ en GS!!!! Snyggt och tack sjĂ€lv.
Japp, slut.Kollat skywatches?
Slut dÀr med :/Finns pÄ monsterwatches ocksÄ ser det ut som, men smidigare att köpa en beggad om du inte absolut vill ha en ny.
Skickat PMHej.
Jag ska sÀlja min, inom ett par dagar, om det kan vara av intresse kan du skicka PM.
/J.B
Midsize... Finns det mindre?Midsize-mÄndag + finvÀder...
![]()
(SBCM023)
Det finns ju Seikodykare i "damstorlekar". Vet att jag sett nÄgra vintage, finns sÀkert moderna motsvarigheter ocksÄ.Midsize... Finns det mindre?
![]()
Vad sÀgs om 2205-0760? Ett litet Hi Beat pro diver mÀsterverk.Midsize... Finns det mindre?
![]()
Eller alla Quartz mÀsterverk med 6458 resp 7c43 verketMidsize... Finns det mindre?
![]()
Den guldiga var ju riktigt hÀrligt over the top fast ÀndÄ inte...Lite nya Seiko 5 "Turtles" pÄ gÄng.44,5mm med 4R37 verket.
SSA281
![]()
SSA283
![]()
SSA284
![]()
SSA285
![]()
SSA287
![]()
SSA289
![]()
Passar en 6309 bezel till nya turtlen? Vilka inserts passar?"RÀtt" sekundvisare och svart insert med stor lumeplupp. Kom snabbt pÄ Yobokies eftersom det var tvÄ stycken easy fix. Inga stora förÀndringar men det blir ett lite steg nÀrmare originalet. Skulle vilja ha en annan krona ocksÄ. It's all in the details!
Varit sugen pÄ den dÀr ocksÄ. Gillar dykare med GMT, och utseendet, men den verkar sÄ sjukt stor bara...