Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snaaart kan jag posta nÄgot nytt i trÄden:
TURTLE SRP779 pÄ ingÄng
Inte sĂ„ mĂ„nga i min omgivning som förstĂ„r min upphetsning kring nĂ„got sĂ„ banalt som en analog dykarklocka designad pĂ„ 70talet... Men ĂNTLIGEN Ă€r det snart dags, som jag har lĂ€ngtat![]()
Fick 153kr pÄ en skx013 igÄrSkÀnk mig kunskap! Vad fÄr man lÀgga pÄ för tull och moms i % om man handlar frÄn creationswatches??
Snaaart kan jag posta nÄgot nytt i trÄden:
TURTLE SRP779 pÄ ingÄng
Inte sĂ„ mĂ„nga i min omgivning som förstĂ„r min upphetsning kring nĂ„got sĂ„ banalt som en analog dykarklocka designad pĂ„ 70talet... Men ĂNTLIGEN Ă€r det snart dags, som jag har lĂ€ngtat![]()
Jag vet precis hur det Àr, man uppdaterar DHL varannan minut, och frenetiskt vÀntar pÄ status.Snaaart kan jag posta nÄgot nytt i trÄden:
TURTLE SRP779 pÄ ingÄng
SkÀnk mig kunskap! Vad fÄr man lÀgga pÄ för tull och moms i % om man handlar frÄn creationswatches??
Tycker sköldpaddan ser mycket större ut pÄ bild Àn hur den faktiskt gör sig i verkligheten. Visst Àr den ganska stor men nÀr jag fotar den kÀnner jag inte riktigt igen mig. Antar att det Àr boettformen som Àr förlÄtande.
Tack, blir lÀttare att rÀkna nu!Utanför EU, om det blir stoppat. Moms 25%, tull nÄn procent till. Sen kan du Äka pÄ nÄgon sorts administrativ avgift pÄ en hundring eller tvÄ.
lÀnken alltsÄVart har du köpt den dÀr?![]()