• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Titanium Tuesday
DSC_0116.JPG

Snaaart kan jag posta nÄgot nytt i trÄden:
TURTLE SRP779 pÄ ingÄng :cigar::happyhappy::hungry:
Inte sĂ„ mĂ„nga i min omgivning som förstĂ„r min upphetsning kring nĂ„got sĂ„ banalt som en analog dykarklocka designad pĂ„ 70talet... Men ÄNTLIGEN Ă€r det snart dags, som jag har lĂ€ngtat :nailbiting:

image.jpg
SĂ„ dĂ€r dĂ„ var man Ă€ntligen med i Seiko familjen!! Äckligt nöjd med klockan. Satte pĂ„ ett gummiband frĂ„n Royalstraps. Nöjd Ă€ven om spĂ€nnet pĂ„ Bonetto Dive 317 Ă€r jĂ€kligt svĂ„r att fĂ„ av. Fast med tanke pĂ„ att d Ă€r en Seiko sĂ„ vill man vĂ€l Ă€ndĂ„ aldrig ta av sig klockan

SkÀnk mig kunskap! Vad fÄr man lÀgga pÄ för tull och moms i % om man handlar frÄn creationswatches??

Inte sĂ„ mĂ„nga i min omgivning som förstĂ„r min upphetsning kring nĂ„got sĂ„ banalt som en analog dykarklocka designad pĂ„ 70talet... Men ÄNTLIGEN Ă€r det snart dags, som jag har lĂ€ngtat :nailbiting:

RÄkade visst klicka hem ett DD safirglas oxÄ. Och sÄ ligger det en SUMO sekundvisare i pryllÄdan... Kan nog bli ganska skapligt detta :cool:

Jag vet precis hur det Àr, man uppdaterar DHL varannan minut, och frenetiskt vÀntar pÄ status.

Min 775:a hÀlsar!

nxdbQ6W.jpg

Tycker sköldpaddan ser mycket större ut pÄ bild Àn hur den faktiskt gör sig i verkligheten. Visst Àr den ganska stor men nÀr jag fotar den kÀnner jag inte riktigt igen mig. Antar att det Àr boettformen som Àr förlÄtande.

Tycker sköldpaddan ser mycket större ut pÄ bild Àn hur den faktiskt gör sig i verkligheten. Visst Àr den ganska stor men nÀr jag fotar den kÀnner jag inte riktigt igen mig. Antar att det Àr boettformen som Àr förlÄtande.

Yeah det Àr vÀl de korta lug till lug mÄttet som gör att den trots allt blir ganska smidig i praktiken. Gillart :happyhappy:

Nu har jag varit pÄ Internet för lÀnge igen och blivit förÀlskad. Snubblade pÄ denna Ananta SPB017 för ett par veckor sedan och den bara ligger kvar dÀr bak i huvudet.
NÄgon som kÀnner till den och kan berÀtta hur den Àr i verkligheten?

seiko-ananta-multi-hand-automatic-spb017j1-1-ti.jpg

HjĂ€lp! Är som alla andra sugen pĂ„ en skx007. Men. Har insett att 42 mm Ă€r i största laget för mig. Har spanat in bĂ„de skx031 (39mm) och skx013 (38mm) Med submariner som förlaga Ă€r nog skx031 mer estetiskt tilltalande. Men jag Ă€r osĂ€ker. NĂ„gon som bara vill berĂ€tta hur det ligger till? NĂ„n som klĂ€mt och kĂ€nt? Kommer bada/snorkla med bĂ„da, men dyker Ă€ndĂ„ med min casio terrorist. Det Ă€r min nivĂ„ av beater.

Tillbaka
Topp