• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hur gÄr det till att tillverka och sÀlja en sÄdan hÀr klocka för ca 1000:-....helt otroligt!

image.jpeg
Visst Àr det knÀppt?
Stordrift har sina fördelar.
Bra tillverkningsteknik ocksÄ...

Nu har jag varit pÄ Internet för lÀnge igen och blivit förÀlskad. Snubblade pÄ denna Ananta SPB017 för ett par veckor sedan och den bara ligger kvar dÀr bak i huvudet.
NÄgon som kÀnner till den och kan berÀtta hur den Àr i verkligheten?

Har klÀmt pÄ en annan Ananta-modell med Spring Drive hos KlockmÀster Globen (de har nog fortfarande kvar den) som jag tror har samma boettform. Den ser lite... knÀpp ut. Fast cool. Fast knÀpp. VÀldigt annorlunda utseende Ätminstone. Jag gillar ovanliga klockor, sÄ hade jag haft alldeles för mycket pengar över hade jag köpt en sÄdan. (Om den i Globen Àr kvar gÄr det nog att pruta ordentligt dessutom...)

Den jag lade upp nu Àr 44mm. Blir vÀl sÄ nÀr man har ett urverk till tvÄ olika storlekar pÄ klockor.

NÄgon som vet om det gÄr att köpa Seiko SBBN015 i sverige eller Àr det bara utlÀndska sÀljare.
Tips pÄ var jag kan hitta en till bra pris emottages tacksamt.

Tillbaka
Topp