Visst Àr det knÀppt?Hur gÄr det till att tillverka och sÀlja en sÄdan hÀr klocka för ca 1000:-....helt otroligt!
![]()
Stordrift har sina fördelar.
Bra tillverkningsteknik ocksÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr det knÀppt?Hur gÄr det till att tillverka och sÀlja en sÄdan hÀr klocka för ca 1000:-....helt otroligt!
![]()
PÄ ebay! Yourbandstand heter sÀljarenVart har du köpt den dÀr?![]()
Nu har jag varit pÄ Internet för lÀnge igen och blivit förÀlskad. Snubblade pÄ denna Ananta SPB017 för ett par veckor sedan och den bara ligger kvar dÀr bak i huvudet.
NÄgon som kÀnner till den och kan berÀtta hur den Àr i verkligheten?
Den Àr grym! Bara att hugga @Triumf
Den Àr grym! Bara att hugga @Triumf
Ja jag sÄg den
Men dels Àr jag rÀdd för att den blir för stor(?), dels Àr fÀrgen inte riktigt min grej heller tror jag..
fair enough.
Finns ju roligare dessutom om du kan tÀnka dig mindre . HÄller utkik
En vÀldigt vacker fÀrg if I may say soJa det Àr nog mindre som gÀller.. Tack! Verkligen schysst, jag kan behöva all hjÀlp jag kan fÄ![]()
![]()
![]()
![]()
SBDJ013 (stulna bilder).
Kommer nog göra det.men klicka hem en och recensera, sÄ hugger jag den sen![]()
Har delade kÀnslor för den hÀr. Varför ser 38 mm varianten sÄ sjuk ut och inte alls lik den större?![]()
![]()
SBDJ013 (stulna bilder).
Kan vara den snyggaste boettformen nÄgonsin! Punkt!I vÀntan pÄ min 52KS Special, sÄ fÄr denna jobba ikvÀll
![]()
(5645-7010)
//Bosse
Ăr det wjeans waffle strap? Hur tycker du dom Ă€r?KvĂ€llsklockan.
![]()
StĂ€mmer. Kraftigt och rejĂ€lt. Gillar det!Ăr det wjeans waffle strap? Hur tycker du dom Ă€r?
Coin-edge e riktigt schysst...nya prylar i all Àra men lite gammalt skrot, nÄgra oÀkta delar och ett skönt nato. Receptet pÄ en keeper. I det hÀr fallet ett 7040-case med 7546-quartz och coin edge frÄn Crystaltimes.
![]()
Trevlig helg, fellow nerds!
Kan vara den snyggaste boettformen nÄgonsin! Punkt!
Fnular pÄ en sÄn i typ augusti. Vad tycker du om den?SARG009!
![]()
@Fujoor sÀljer ju en bra prissatt 031, köp den istÀllet. BÀttre klocka pÄ alla sÀtt.NÄgon som vet om det gÄr att köpa Seiko SBBN015 i sverige eller Àr det bara utlÀndska sÀljare.
Tips pÄ var jag kan hitta en till bra pris emottages tacksamt.