Som sagt, du har bra smak.Okej! Tack sÄ mycket för svaret @ollkli men fÄr nog bli en SKX ÀndÄ, fÄr hÄlla med @M.L. , kommer inte riktigt överens med formen pÄ boetten vilket var synd, annars hade det nog blivit en sÄdan istÀllet.
Men funderar pÄ de hÀr med att man mÄste skaka/röra klockan för att den ska gÄ, efter en dag med normalt anvÀndande, vet att normalt anvÀndande skiljer sig frÄn person till person men vi sÀger lite varierat, inte helt helt stillasittande vid ett kontor hela dagarna men inte heller konstant rörelse genom sportande osv, utan normalt/varierat. Hur lÀnge hÄller sig klockan igÄng dÄ nÀr jag tar av mig den o lÀgger den helt stilla? Klarar den en natt eller behöver man stÀlla klockan det första man gör varje morgon nÀr man vaknar?
Skulle nog sÀga att den klarar sig en dygn och lite till nÀr du tagit av den (sÀkerligen med god marginal). Min erfarenhet Àr i alla fall att jag kan ha den en dag, för att ta en annan klocka dagen efter, och efterföjande dag sÄ Àr SKX:en igÄng och redo.