• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg
image.jpg
Fick in denna i fredags, Min DJ har stÄtt i windern sedan dess:)

Skaffade en liten billig kinesisk klocklÄda för 3 st sommarfavoriter. Rankingen gÄr frÄn vÀnster till höger, GS, Rolex mm kvalade inte ens in. Vilken skandal :)

20160611_180837.jpg

sdgz013, Seiko samurai, MM LE
Det Àr nÄgot som gÄr igÄng varje gÄng jag ser dig posta en bild pÄ den i mitten (samurajen?)..
En sorts hatkÀrlek. Möjligtvis att jag hatar att jag Àlskar den. Hmm.. :confused:

NĂ€stan blivit besatt av den hĂ€r trĂ„den. Riktigt snygga klockor och jag har spanat lite pĂ„ SKX007. Vart skulle ni rekommendera att man köper sin? Är det ebay/Amazon som gĂ€ller om man vill fĂ„ det till "rĂ€tt" pris?

Kör en liten paketöppning hÀr i trÄden - för idag kom den:

Ett litet paket med japanska tecken:

Inuti fanns en vit lÄda:

Inuti den fanns en svart lÄda:

Ni kanske har anat det redan - dÀr i fanns en SKX009!

Som tickade pÄ bra, trots fel datum och en riktigt rasslig lÀnk:

Bytte dÀrför ganska snabbt till "SuperOyster" - sitter som en smÀck!

Första intrycket Àr att det Àr en vÀldigt gedigen klocka som bör tÄla en del Àventyr. Fantastisk kvalitet till ett mycket överkomligt pris......

Tack för mig!

NÄgon som har koll pÄ vad begagnade SAGG003 / 005 bör ligga pÄ?

Kan lÀgga till att jag har kollat efter den svarta ett tag men verkar dock svÄr att fÄ tag pÄ i rÀtt skick o pris.

Tillbaka
Topp