Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Testa WUS2016.....Har vi nÄgon rabatt pÄ strapcode? Skall köpas till Seikos sÄ rÀtt trÄd va?
Tror WUS2016 ska funka (10%).Har vi nÄgon rabatt pÄ strapcode? Skall köpas till Seikos sÄ rÀtt trÄd va?
Tror WUS2016 ska funka (10%).
EDIT: pucktvÄa
FrĂ„gan Ă€r vad den gör hemma istĂ€llet för pĂ„ handleden.Just nu ligger den hemma och vĂ€ntar pĂ„ mig, bjuder pĂ„ en bild frĂ„n igĂ„rjag Ă€r totalt förĂ€lskad i GS, vilka klockor. Ăr riktigt glad att jag "vĂ„gade" testa och föll pladask
![]()
![]()
Blev dock lite antiklimax nÀr man lÀste att den Àr relumad och nu har fel baksida.Kul projekt! Tack för att du delade lÀnken.![]()
Blev dock lite antiklimax nÀr man lÀste att den Àr relumad och nu har fel baksida.
Det Àr nÄgot som gÄr igÄng varje gÄng jag ser dig posta en bild pÄ den i mitten (samurajen?)..Skaffade en liten billig kinesisk klocklÄda för 3 st sommarfavoriter. Rankingen gÄr frÄn vÀnster till höger, GS, Rolex mm kvalade inte ens in. Vilken skandal
![]()
sdgz013, Seiko samurai, MM LE
Bjuder pÄ en vÄgig urtavla.
![]()
Thailand Limited Edition SPB029J.
Whuut!?Hoppas pÄ en vÄgig tavla sjÀlv idag, men det ser lite mörkt ut... (tullen skall vÀl rÀkna ut momsen)
Ingen Sumo... blir inte idag dock.Whuut!?
Finns det fler?!
SpÀnnande![]()
Det kan jag ocksÄ göraBjuder pÄ en vÄgig urtavla.
![]()
Thailand Limited Edition SPB029J.
Blev riktigt bra det dÀr, cleant! Blev ju snyggt med Seiko-keepern pÄ ocksÄ.Bonetto 317 blev i mitt tycke ett rejÀlt lyft!
![]()
Tycker keepern frÄn originalgummit funkar bra hÀr oxÄ:
![]()
UrsÀkta mina allmÀnt kassa mobilbilder...
Tack för gummit @Royal Straps
Vad bjuder du?NÄgon som har en snkk45 att sÀlja till mig?![]()