Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ok jag postar till pÄ 7c43-7010?
7c43an verkar hamna i fokus hur jag Àn gör.
![]()
Min bröllopsdag imorgon!Bröllopsdag i dag!
Finklockan, SBGX038, sitter pÄ
![]()
Den Àr inte mindre, storleken Àr likadan.Hej!
Jag Àr ny pÄ forumet o passar pÄ att sÀga hej!
Innan jag stÀller en nybörjarfrÄga:
Vad Ă€r skillnaden pĂ„ SBBN007 och dess efterföljare, 007 Ă€r lite mindre, men verkar fugera bra som allround klocka. Ăr det skillnad pĂ„ verken eller Ă€r valet av 300m dykare mer en smaksak?
Tacksam för svar!
/Jesper
Riktigt stilig klocka. FÄr gratulera till bröllopsdagen ocksÄ!Bröllopsdag i dag!
Finklockan, SBGX038, sitter pÄ
![]()
Aj dÄ.Min bröllopsdag imorgon!
Har ingen seiko tyvÀrr...
Vart köper man bra perlon?Sommar-Seiko. PÄ perlon.
![]()
[7002-700A]
Bra frÄga. Jag har hittills satsat pÄ billiga (eBay, Cheapest Natostraps).Vart köper man bra perlon?
Sommar-Seiko. PĂ„ perlon.
![]()
[7002-700A]
Tack!SĂ„ ball!
Ingen aning (badar dock aldrig sÄ det Àr inget problemHÄller den att bada med?!
Jag köpte mitt marinblÄ perlon till Blumon pÄ natoband.nu, kostade en hundring och kÀnns gediget. Var dock tvungen att frisera "innerflÀrpen" lite, eftersom den hade lite vassa Àndar som skavde mot handleden. Men efter det har det suttit och kÀnts perfekt!Vart köper man bra perlon?
Tur man har tvÄ!Aj dÄ.
FörstÄr att det Àr jobbigt. Men en Chronomaster gÄr vÀl an!?
Sommar-Seiko. PĂ„ perlon.
![]()
[7002-700A]
Tackar!StenhÄrd! Vilken Àr det?
Fan vad gött! 43999?![]()
Klickade hem en gammal SEIKO precis, tar vÀl nÄgra veckor innan den Àr hemma.
Den nyare versionen 5722 finns bÄde med och utan chronometermÀrkning (oftast utan).Fan vad gött! 43999?
/David
Trevligt! Den coolaste gammel-GS:en enligt mig. Ser fram emot lite schyssta bilder sen nÀr den landat.Den nyare versionen 5722 finns bÄde med och utan chronometermÀrkning (oftast utan).
5722 saknar Àven "stjÀrnan". SÄ ja, det Àr en 43999. Bra spottat!![]()
Tycker ocksÄ modellen Àr cool. Har haft 2st SBGV009 som bygger pÄ denna modell och tyckte de var riktigt bra. Denna finns det ju dÀremot inte lÀnk till men det kan jag leva med.Trevligt! Den coolaste gammel-GS:en enligt mig. Ser fram emot lite schyssta bilder sen nÀr den landat.
/David
Tung! Trodde du givit upp...men skam den som ger sig![]()
Klickade hem en gammal SEIKO precis, tar vÀl nÄgra veckor innan den Àr hemma.
Nej dÄ, men man blir ju alltid lite sur nÀr man inte vinner en auktion.Tung! Trodde du givit upp...men skam den som ger sig![]()
Kommer sitta perfekt pÄ ett tunt skinnarmband!Tycker ocksÄ modellen Àr cool. Har haft 2st SBGV009 som bygger pÄ denna modell och tyckte de var riktigt bra. Denna finns det ju dÀremot inte lÀnk till men det kan jag leva med.