• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Snubblade över SNKN35 pÄ ebay precis och fÄr lov att sÀga att jag gillar designen rÀtt rejÀlt! NÄgon som har erfarenhet av denna..?
Bild lÄnad frÄn internet

69703_643_10945548_10153004193271117_5253813076667459933_n.jpg
Aldrig sett, men jÀvligt cool!

edit: sett den hÀr? SNKMN97
Skärmavbild 2016-06-14 kl. 17.57.19.png

Senast Àndrad:
Vem sÀljer dom bÀsta Seiko Z22 banden utan vaniljdoft? BÄde "flat vent" och "curved" modellerna Àr av intresse. Jag har sjÀlv nÄgra olika som följt med klockor som jag har köpt. Problemet Àr att jag inte vet var dom kommer ifrÄn. Nu vill jag hitta en bra leverantör av band och spring bars.

s-l1600.jpg

Hur Àr ZULUDIVER banden? Vaniljdoft? Det blÄa bandet skulle kanske passa bra till en "Pepsi" dykare :)

Tack pÄ förhand
/Roger

Vem sÀljer dom bÀsta Seiko Z22 banden utan vaniljdoft? BÄde "flat vent" och "curved" modellerna Àr av intresse. Jag har sjÀlv nÄgra olika som följt med klockor som jag har köpt. Problemet Àr att jag inte vet var dom kommer ifrÄn. Nu vill jag hitta en bra leverantör av band och spring bars.

s-l1600.jpg

Hur Àr ZULUDIVER banden? Vaniljdoft? Det blÄa bandet skulle kanske passa bra till en "Pepsi" dykare :)

Tack pÄ förhand
/Roger
Jag tycker watchgecko zuludiver banden har en mild vanilj lukt. DĂ€remot har dom originala svarta bonetto banden ingen lukt. Inte mina iaf.

Ok Det var bra info. För jag har sjÀlv ett Bonetto 284 som ligger ute pÄ balkongen. Det har legat dÀr i ett par mÄnader nu. Det luktar fortfarande
Ingen aning men du kanske har extremt kÀnsligt lukt sinne :)

hade du bott i Göteborg hade du gÀrna fÄtt provlukta mina :D

Senast Àndrad:

s-l1600.jpg

Tack pÄ förhand
/Roger
De bÀsta flat-vent banden enligt mig Àr helt klart original DAL1BP frÄn seiko. Har lÀnge kört pÄ bonettos 284 men tyckte ÀndÄ att de Àr lite för slappa. Ett inkört DAL1BP slÄr det med hÀstlÀngder. Finns att köp pÄ ebay och frÄn William Jean.
/David

De bÀsta flat-vent banden enligt mig Àr helt klart original DAL1BP frÄn seiko. Har lÀnge kört pÄ bonettos 284 men tyckte ÀndÄ att de Àr lite för slappa. Ett inkört DAL1BP slÄr det med hÀstlÀngder. Finns att köp pÄ ebay och frÄn William Jean.
/David
Tack! jag hÄller med dig. 284:an Àr för tunn och slapp.

Tillbaka
Topp