Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MisstÀnkte att du skulle hugga nÀr den dök upp. Grattis till en av de bÀttre!Blev en ny GS idag - en handjagad rackare...
gud sÄ trevlig bekantskap - grymt skick, boetten, tavlan... baguettryckvarning...
![]()
7c43 Àr alltid rÀtt!7c43 Àr aldrig fel.![]()
Trevligt vÀrre. Skön duo!!Vi vet sa polisen.
![]()
MisstÀnkte att du skulle hugga nÀr den dök upp. Grattis till en av de bÀttre!
Letar bara incert och glas NOS, jag har ocksÄ ett spÄr pÄ den vitaTrevligt vÀrre. Skön duo!!
Man gillar lÀget eller krÄnglar med den som sÄlt den.Hmm upptÀckte att strecket vid klockan 8 pÄ min SARB065 har blivit missfÀrgat... Vad kan det bero pÄ och vad gör man Ät en sÄn grej?
tropical 8 bar juMan gillar lÀget eller krÄnglar med den som sÄlt den.
"Marinemaster" banden till Padi har kommit. Ăr det ngn som inte fĂ„tt PM sĂ„ hojta till.
Ăr det dĂ€r en 013 eller har du enorma handleder? Ser bra ut hursomhelst!Har undvikit mitt gröna singular-zulu pga satans oskönt, men efter lite vĂ„ld och sandpapper Ă€r den numera superhandledsvĂ€nlig
![]()
Ăr det dĂ€r en 013 eller har du enorma handleder? Ser bra ut hursomhelst!
Mycket bra bilder!
+1 pÄ detMycket bra bilder!
Mycket bra bilder!
Inte helt vanligt med det skicket.Blev en ny GS idag - en handjagad rackare...
gud sÄ trevlig bekantskap - grymt skick, boetten, tavlan... baguettryckvarning...
![]()