Tack sÄ mycket! Det ska bli kul att se den i verkligheten nÀr den kommer hem.Skön patina. Bra fÄngat!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycket! Det ska bli kul att se den i verkligheten nÀr den kommer hem.Skön patina. Bra fÄngat!![]()
Otroligt stÀmningsfull musik, omöjligt att inte stampa taktenBlir shoppingsugen varje gÄng jag ser denna.![]()
Otroligt snygg tavlaTar lite kort pÄ min SBGJ001
Finns nte.Hej! NÄgon som vet var man kan hitta guldfÀrgad lÀnk till min 5625-7000? Ska visst vara 19mm mellan luggarna.
![]()
Skönt, dÄ kan jag sluta letaFinns nte.
DÄ skulle du se det liveBlir shoppingsugen varje gÄng jag ser denna.![]()
Ja tack, fixa!DĂ„ skulle du se det live![]()
Den dÀr var verkligen hiskeligt ful. Hur kommer det sig att Thailand fÄr sÄ mÄnga olika LE-versioner?Thailand only version 1299pcs
![]()
Somrigt och snyggt!Nu gÀller det att ladda inför semestern! Sommarklockan mÄste bli klar, blekte min pepsi insert till SKX031. MÄste sÀga att jag Àr ganska nöjd med resultatet, de röda kunde blivit lite ljusare men annars en skön nyans =)
![]()
Vad sÀger ni?
Tackar!Somrigt och snyggt!Vilken metod anvÀnde du?
Om du nu vill ha det röda lite ljusare borde det gÄ att bara behandla det röda partiet (lite beroende pÄ behandlingsmetod förstÄs).
Vill du ha ordentlig effekt pÄ blekningen verkar propplösare vara svaret (gÀller dock att se upp sÄ det inte blir för mycket).Tackar!
Jag gick pÄ klorin metoden, fem minuter sedan var den blÄ blekt. Jag testade faktiskt att bara doppa den röda delen vilken gjorde att de blev mattare, doppade flera gÄnger och lÀt den ligga ca 1 timme.
Vill du ha ordentlig effekt pÄ blekningen verkar propplösare vara svaret (gÀller dock att se upp sÄ det inte blir för mycket).
https://klocksnack.se/threads/sÄ-hÀr-blekar-man-inte-ett-insert.56504/
Min dotter har sökt den hĂ€r klockan men utan framgĂ„ng. Ăr det nĂ„gon som vet vad det Ă€r?![]()
Min dotter har sökt den hĂ€r klockan men utan framgĂ„ng. Ăr det nĂ„gon som vet vad det Ă€r?![]()
Fler LE pÄ denna modell har jag inte sett med det finns ju massa olika Thailand-KEd pÄ sumon. Gul, grön, silvrig mm.Intressant Àven fast jag hÄller med @yonsson om att den inte var sÀrskilt vacker. Finns det fler LE? Vet ni om det finns nÄgon anledning varför just 1299?
+1 pÄ denJa tack, fixa!![]()
Om jag ska vara Àrlig sÄ trodde jag faktiskt först att @Molle syftade pÄ en Thai-kopia, kollade bara snabbt och tog bara in "Thailand only", innan jag sÄg boxen och vaknade till och förstod att det vara the real deal.Fler LE pÄ denna modell har jag inte sett med det finns ju massa olika Thailand-KEd pÄ sumon. Gul, grön, silvrig mm.
Ingen aning om varför 1299. Boxen var i alla fall snygg.![]()