LÀttare sagt Àn gjort, den rackaren ser man inte oftaNix. Midsizetror den e 37.5 nÀrmre bestÀmt.
Edit: Vill du ha en större sÄ fÄr du leta rÀtt pÄ 7c43-700b
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀttare sagt Àn gjort, den rackaren ser man inte oftaNix. Midsizetror den e 37.5 nÀrmre bestÀmt.
Edit: Vill du ha en större sÄ fÄr du leta rÀtt pÄ 7c43-700b
![]()
FÄr vÀnta tills @Seikosthlm hittar en och sedan tröttnar pÄ den efter en vecka eller tvÄ..LÀttare sagt Àn gjort, den rackaren ser man inte ofta![]()
Ovan stÀlle begÀr 3995,- GÄr dock att justera lite, men typ dÀr jo.Vad fÄr man betala för en SKX över disk i Sverige?
Ovan stÀlle begÀr 3995,- GÄr dock att justera lite, men typ dÀr jo.
Vad fÄr man betala för en SKX över disk i Sverige?
4298kr Àr listpris för skx007 i Sverige. Samma pris pÄ lÀnk som pÄ gummi. Globen har sÄlt till specialpris 2400kr men just nu Àr de slut. Det förvÀntas komma en ny batch i höst.Det beror pÄ om du ska ha med lÀnk, men jag har sett listpris pÄ drygt 5000 kr.
Jag köpte min hos Chronograph.com för ~8-9 Är sedan och gav +1500 kr, J(apan)-versionen med arabisk/engelska veckodagar.
Idag tar de J-versionen för $364 med jubileelÀnk.
@Stryd4298kr Àr listpris för skx007 i Sverige. Samma pris pÄ lÀnk som pÄ gummi. Globen har sÄlt till specialpris 2400kr men just nu Àr de slut. Det förvÀntas komma en ny batch i höst.
NÄgon kanske Àr intresserad av lite bilder frÄn Seiko Boutique i Budapest. DÄligt fotoljus som Àr mer regel Àn undantag i klockbutiker... Gillade SBGE033G mest, tyvÀrr dog den helt pÄ handleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annars trevlig och kunnig personal som förlÀngde lÀnken pÄ PADI gratis, gav mig en Seiko musmatta samt en Grank Seiko katalog.
FÄr Ängest av de urmakarbÀnkarna, fy satan vad stökigt.NÄgon kanske Àr intresserad av lite bilder frÄn Seiko Boutique i Budapest. DÄligt fotoljus som Àr mer regel Àn undantag i klockbutiker... Gillade SBGE033G mest, tyvÀrr dog den helt pÄ handleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annars trevlig och kunnig personal som förlÀngde lÀnken pÄ PADI gratis, gav mig en Seiko musmatta samt en Grank Seiko katalog.
Tack för de fina bilderna
Den gröna SBGE033G Àr himla fin med sin sunburst, varför "dog" den pÄ armen?
4298kr Àr listpris för skx007 i Sverige. Samma pris pÄ lÀnk som pÄ gummi. Globen har sÄlt till specialpris 2400kr men just nu Àr de slut. Det förvÀntas komma en ny batch i höst.
Tack för dessa bilder jÀklar vilken sunburst!!NÄgon kanske Àr intresserad av lite bilder frÄn Seiko Boutique i Budapest. DÄligt fotoljus som Àr mer regel Àn undantag i klockbutiker... Gillade SBGE033G mest, tyvÀrr dog den helt pÄ handleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har varit pÄ jakt efter en SKX033 ett bra tag men har inte lyckats fÄ napp. Hos creationwatches finns SKX031 men 033 har tyvÀrr varit slut i lager ett bra tag. NÄgon som har tips pÄ var jag kan vÀnda mig i min jakt pÄ denna klocka?
För drygt tre veckor sedan lÄg det en ute pÄ Ebay frÄn en fransk sÀljare vill jag minnas. DÀr kan du hÄlla utkik. Det kom Àven ut en SKX031 för tvÄ veckor sedan som inte gick för sÀrskilt mycket.Har varit pÄ jakt efter en SKX033 ett bra tag men har inte lyckats fÄ napp. Hos creationwatches finns SKX031 men 033 har tyvÀrr varit slut i lager ett bra tag. NÄgon som har tips pÄ var jag kan vÀnda mig i min jakt pÄ denna klocka?
Har varit pÄ jakt efter en SKX033 ett bra tag men har inte lyckats fÄ napp. Hos creationwatches finns SKX031 men 033 har tyvÀrr varit slut i lager ett bra tag. NÄgon som har tips pÄ var jag kan vÀnda mig i min jakt pÄ denna klocka?
Prova Àven att söka pÄ "7s26-0040" pÄ eBay,
Letat febrilt ett par dagar nu, och Àven lagt en köpesannons. NÄgon som kan hjÀlpa mig nÀrmare?Vad heter den hÀr och var kan jag hitta en? Den gör mig knÀsvag!
![]()
![]()
Ska tillÀggas att det Àr den vita (se bilder ovan) jag letar efter.Letat febrilt ett par dagar nu, och Àven lagt en köpesannons. NÄgon som kan hjÀlpa mig nÀrmare?
AlltsÄ Seiko 7a28-7020.
Ett par dagar? Jag har letat efter vissa modeller i ett halvÄr.Letat febrilt ett par dagar nu, och Àven lagt en köpesannons. NÄgon som kan hjÀlpa mig nÀrmare?
AlltsÄ Seiko 7a28-7020.
Haha men för mig Àr den svÄrhittad!Ett par dagar? Jag har letat efter vissa modeller i ett halvÄr.
LÀgg en bevakning pÄ watchrecon och scanna marknaden en gÄng i veckan sÄ dyker det upp nÄgon om ett tag.
Leta aktivt efter en Àldre speciell modell Àr ju lönlöst, bÀttre att leta vilandeHaha men för mig Àr den svÄrhittad!Inte van vid detta.
Gör ju dock att jag vill ha den Ànnu mer![]()