• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hehe, jag har faktiskt en till liite annorlundare och snyggare modell (se min senaste post pÄ dagens klocka-trÄden hÀr pÄ KK) men den anvÀnder jag och jag skulle krÀva lite mer betalt för den :)
Tjusigt! Men för 400kr tror jag nog att det kan vara vÀrt att chansa pÄ den pÄ tratten! :)

PÄ Tuna Tuesday följer Orange onsdag :p...

sbbn015_72.jpg

(SBBN015)

Sett bilder i denna och andra trÄdar pÄ en Seiko "prospex Padi", vad innebÀr detta? Uppfyller den nÄgot Padi krav eller nÄt?

image.jpeg
Nu brakar det Ă„t helvete igen...
Fattade beslut, under kontrollerade former, att jag ska Àga tvÄ klockor. TvÄ Seikos efter en period av hÄrdpluggande av @yonsson m fl s poster i Àmnet.
SÄ jag beslutade med bestÀmdhet att jag ska ha en SARB033 som huvudakt och en dykare. SARB:en bestÀlldes.
Sedan börjar det balla ur i rapp task. Jag ska bara bestÀmma mig för dykare. MEN ett, tvÄ, tre sÄ har jag fÄtt hem tre Seikos innan SARB:en ens nÄtt Europa.
Och den hÀr Àr fan inte dum alls.

image.jpeg
Fattade beslut, under kontrollerade former, att jag ska Àga tvÄ klockor. TvÄ Seikos efter en period av hÄrdpluggande av @yonsson m fl s poster i Àmnet.
SÄ jag beslutade med bestÀmdhet att jag ska ha en SARB033 som huvudakt och en dykare. SARB:en bestÀlldes.
Sedan börjar det balla ur i rapp task. Jag ska bara bestÀmma mig för dykare. MEN ett, tvÄ, tre sÄ har jag fÄtt hem tre Seikos innan SARB:en ens nÄtt Europa.
Seiko Àr det nya Zodiac? :)

image.jpeg
Kom igen nu!! Go PADI or go home!!
;-p
image.jpeg

Den Àr jÀvligt fin. Men EGENTLIGEN vill jag ju ha Max 40mm. BÄda min SKX007 och Urchin bÀrs lite stort (men min nya gubbstil). Jag vet i fan vad som hÀnt men jag fixar inte oversize lÀngre.
Du skulle ju köpa en SBCM023 ju! Som en skx007 fast mindre och med HAQ med evighetskalender, hade ju passat dig som hand i handske.

Har du en till skx007? Ut med den pÄ tratten vettja :)
Vi fÄr se. Jag gillar klockan skarpt men blir inte riiiiktigt sams med storleken. Det Àr sÀkert en sÄdan klocka jag aldrig kommer till definitiv slutsats om. Den ska nog sÀljas och köpas nÄgra gÄnger till.
Som den dÀr bruden som man svÀr dyrt och heligt "aldrig-mer" om men stÀndigt hamnar i bingen med. You know?

Tillbaka
Topp