• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vet nÄgon vars man kan hitta zimbe? Min kontakt ligger pÄ sjukhus och Thailand Àr Thailand. KÀnns som jag mÄste bestÀlla en extra för att vara pÄ den sÀkra sidan.
LÀste precis i en trÄd pÄ WUS att nÄgon försökt bestÀlla en Zimbe via honom men att de inte kunde leverera. NÀr SEIKO sÀger endast Thailand sÄ betyder det rimligtvis enbart Thailand.

NÄn som kan posta en fÀrsk Zimbabwe bild?
image.jpeg

;)

OK, utan att sÀga för mycket sÄ har jag frÄn en ganska pÄlitlig kÀlla fÄtt bekrÀftat att det Àr nya turtles pÄ vÀg i nya fÀrger samt nya shrouded Tunas. FÄr sÄklart inga bilder dÄ dom naturligtvis direkt skulle lÀcka ( :woot: ) men Àr det nÄgon annan som hört nÄgot liknande?

Exakt, kom med nÄt nytt dÄ och posta lite fakta i nyhetstrÄden. o_O
Du fÄr vÀl rita nÄgot fint, med kritor och grejer. :)

Ok, fel trÄd kanske. Ville mest fÄ bekrÀftat om typ du, som brukar nosa upp bilder pÄ nyheter, kanske hört nÄgot liknande. Jag vet inte mer just nu men försöker luska ut fler detaljer AWS.

Hmm, ska man avyttra sin SKX007J nu nÀr Padin Àr in pÄ ingÄng. KÀnns ju lite trist nÀr det verkar som att den kanske försvinner frÄn marknaden?
Samtidigt försöker jag lÄta bli att samla pÄ mig sÄ mycket prylar... SvÄra val det hÀr :(

Hmm, ska man avyttra sin SKX007J nu nÀr Padin Àr in pÄ ingÄng. KÀnns ju lite trist nÀr det verkar som att den kanske försvinner frÄn marknaden?
Samtidigt försöker jag lÄta bli att samla pÄ mig sÄ mycket prylar... SvÄra val det hÀr :(
Verkar som den kommer göra det ja. Jag sÀger behÄll! Dom kompletterar varandra bra.

Tillbaka
Topp