• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Idag fick hon hÀnga med till banan för att hÄlla reda pÄ tiden, hon fixade det fint!
20160818_191909.jpg

Seiko fantaster, smakrÄd efterlyses :happyhappy:

Är ute efter en riktig gris beater som kommer hĂ€nga med pĂ„ allt, tĂ€nk rondellkapning, svetsning, hamrande och dylikt och hittat tvĂ„ roliga klockor som kan vara av intresse!

Först upp : sbdn021

Screenshot_20160817-160529.png

Sbdj013
Screenshot_20160817-160510.png

SĂ„ vad tror ni? :):D
Jag kommer nog köpa en SBDJ013 vilken dag som helst. Du kan köpa min nÀr jag lekt mig trött pÄ den. :)

Edit: Men jag tror "tonfisken" Àr mer lÀmpad för det du sÀger att du ska utsÀtta den för.

Senast Àndrad:
Jag kommer nog köpa en SBDJ013 vilken dag som helst. Du kan köpa min nÀr jag lekt mig trött pÄ den. :)

Edit: Men jag tror "tonfisken" Àr mer lÀmpad för det du sÀger att du ska utsÀtta den för.

Funderat lite pÄ det dÀr, gillar stuket pÄ "tunan" men har en skx009 som fÄr leva ett rÀtt hÄrt liv sÄ den kanske fÄr fortsÀtta ta den platsen i lÄdan, har börjat sneglat lite pÄ sbbn035 som en lite finare beater istÀllet.. svÄrt det hÀr :D

Börjar undra om jag Àr svartlistad hos Tullverket, allt jag köper hem fastnar i deras fisknÀt. :D
Trist, men det fÄr man kanske rÀkna med!
Tycker du att Sumon Àr mycket grymmare Àn Skx007:an, gÀllade finish osv? Finns det nÄgon annan seikodykare runt 4-5 k som du kan rekomendera? Eller Àr det sumon som Àr bÀst?
Du har ju testat en del menar jag :D

Tycker du att Sumon Àr mycket grymmare Àn Skx007:an, gÀllade finish osv? Finns det nÄgon annan seikodykare runt 4-5 k som du kan rekomendera? Eller Àr det sumon som Àr bÀst?
Mycket handlar ju om smak och tycke. Personligen gillar jag 300m tonfiskarna riktigt mycket, bÀst av dem Àr SBBN031 enligt mig.

Sumon Àr helt klart ett tydligt steg uppÄt frÄn skx007/009 men jag kommer inte överens med originallÀnken. Det gÄr ju dÀremot att ÄtgÀrda. Nya Turtle Àr ju trevlig men Sumon kÀnns bÀttre bÄde vad gÀller finish (förutom lÀnken) och vad gÀller urverket.

FÄr man loss en Sumo för en vettig peng sÄ Àr den riktigt riktigt prisvÀrd. Jag kan fixa en i princip oanvÀnd frÄn Sverige till ett nice pris för dig om du vill? PMa i sÄ fall. :)

Sitter och jobbar och har tid att fundera lite pÄ vÄran PADI resa. Första plats gÄr till FÀltöversten, bÀsta av alla butiker. Globen var trevligt men guld Àr guld, sorry. De andra kommunerna/butikerna som vi besöket sÄ fick man vÀnta pÄ barnbarnen innan man fick hjÀlp. (plus vi driver hela Varbergskommun med belysning med vÄra B-böter).

upload_2016-8-19_2-14-22.png

Tillbaka
Topp