Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns en för SRP7xxKÀnns som denna trÄd Àr rÀtt stÀlle för min frÄga......Super Oyster till SRP 777, tÀnkte frÀmst pÄ Strapcode....det bör vÀl funka om jag bestÀller samma som Àr till 6309....?
Mvh
Tycker HK tavlan Àr stencool!![]()
SÄlde precis min 7040 frÄn 1985 till @lio.se , du skulle varit lite snabbare.
Du kan ju terrorisera honom alternativt frÄga om serienummer pÄ de du hittar utan suwa-logga under "150m".
@yonsson , ursÀkta om jag verkar bekvÀm men Oyster finns vÀl inte i original frÄn Seiko..? Annars kunde man be Svante bestÀlla.....
Borde vÀl finnas ngn som inte behöver sin? Ska ju sitta pÄ gummi ffs.![]()
Detta Àr ju en original-lÀnk, utgÄr ifrÄn att valfri SEIKO-AD kan bestÀlla en sÄdan till dig om de inte har en extra liggande.
Typ du dÄ.Borde vÀl finnas ngn som inte behöver sin? Ska ju sitta pÄ gummi ffs.
Borde vÀl finnas ngn som inte behöver sin? Ska ju sitta pÄ gummi ffs.
Varsegod! du kan ju kolla hur det gÄr för den hÀr: http://www.tradera.com/item/190204/263231673/seiko-chronograph-tachymeter-alarm-7t32-7c60Tack sÄ mycket! Antar att larmet funkar, det tjuter nÀr jag drar ut kronan för larmet. Inte testat det mer ingÄende. Glas osv Àr repfritt sÄ det Àr ju tacksamt, samt fin runt om skulle jag sÀga. Tack sÄ mycket för hjÀlpen!
Varsegod! du kan ju kolla hur det gÄr för den hÀr: http://www.tradera.com/item/190204/263231673/seiko-chronograph-tachymeter-alarm-7t32-7c60
och en lÀnk till manualen till 7t32:an:
https://www.seikowatches.com/support/ib/pdf/SEIKO_7T32.pdf
Ja, i Thailand.SRPA19K, gÄr den att fÄ tag pÄ?
![]()
Fan, Àr dÀr för sÀllan.Ja, i Thailand.
Fan, har ju dissat den dÀr utseendemÀssigt men den dÀr bilden fÄr mig att tÀnka om.SRPA19K, gÄr den att fÄ tag pÄ?
![]()
Fan, har ju dissat den dÀr utseendemÀssigt men den dÀr bilden fÄr mig att tÀnka om.
Det tror jag absolut, denna Àr ju ocksÄ i stÄl.Den Àr vÀldigt snygg.
Ăr det samma boett som hos SRP77X?
SRPA19K, gÄr den att fÄ tag pÄ?
![]()
Grattis, jag Àr ocksÄ nöjd med min... Inte lÀtt att hitta i Bangkok nu! (SlutsÄld överallt)!Jag fick tag i en![]()
Visade sig att jag inte var ensam om att lÀmna in den hÀr lÀnken. Hade varit ett gÀng före mig.Eftersom det ett Àr sjukt jobbig att justera lÀnken till den hÀr, eller sÄ suger jag bara pÄ det, sÄ fÄr den bekanta sig med ett nato medans lÀnken fÄr besöka urmakaren och korrigera det som jag strulat till.![]()
Tyckte designen pÄ den var riktigt fin, storleken perfekt men det kÀnns sjukt att den Àr sÄ lÀtt. Lite annan kÀnsla Àn Os300 jag hade förut.@Chumba
Har en Shogun och Àr sjukt nöjd! I min mening Àr den allt en sportklocka i titan ska vara: diskret, fjÀderlÀtt och lite rasslig i lÀnken (som för övrigt Àr fantastiskt skön). Snygga visare har den ocksÄ. Om du tycker att listpriset Àr lite saftigt tror jag Rob pÄ Monsterwatches har den billigare.