Ser snarare fake ut, behövs bÀttre bilder.![]()
Har fÄtt för mig att den hÀr kan vara lite ovanlig.![]()
Ligger det nÄgot i det eller har jag helt Ät h-vete fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser snarare fake ut, behövs bÀttre bilder.![]()
Har fÄtt för mig att den hÀr kan vara lite ovanlig.![]()
Ligger det nÄgot i det eller har jag helt Ät h-vete fel?
BÄde jag och frun kör Seiko idag.
6306 och 6458
![]()
TÄlamod min bÀste herre.Den till höger Àr ju min![]()
TÄlamod min bÀste herre.![]()
TÀnkte inte ens pÄ att den saknade dag & datum men ALLA SEIKO 5 har ju dag+datum, det ingÄr liksom i 5-konceptet.En gröntavlad Seiko 5 utan dag/datum? Aldrig sett sÄ jag lutar Ät samma hÄll som @yonsson .
Jag skulle nog inte oroa mig. Har du smala handleder sÄ lÀr den vÀl kanske sitta som en 40-42mm pÄ en med mer genomsnittliga. Annars kan Klockmaster FÀltöversten eller Globen ha en om du vill klÀmma.Har fÄtt upp ögonen lite grann för Seiko SARB033 men undrar lite hur den faktiskt ter sig pÄ riktigt. Givetvis hÀrstammar min oro frÄn mina smala armar pÄ 16 cm samt att jag generellt tycker om mindre klockor, sÄ 38 mm i diameter och 11 mm tjock lÄter rÀtt saftigt. FörstÄr det som att man mÄste bestÀlla den frÄn Japan ocksÄ, sÄ det gÄr ju inte riktigt att klampa in i nÄn butik och prova. Ni som har eller har haft en SARB - hur upplevs storleken? Finns det nÄgon lÀmplig liknande klocka som man kan drÀmma pÄ armen för att testa?
Du köpte annan alltsĂ„? Ăr alla visarna guldiga.SLA013J
![]()
Mvh
Micke
Tim och sekund Ă€r guldfĂ€rgade, minutvisaren Ă€r svart, riktigt coolt faktiskt. (DĂ„lig bild)Du köpte annan alltsĂ„? Ăr alla visarna guldiga.
TrÄkigt nÀr man gÄr pÄ nitar men antar att den var rÀtt billigt. Köpte du den nyligen sÄ bör du kunna returnera den.
TrÄkigt nÀr man gÄr pÄ nitar men antar att den var rÀtt billigt. Köpte du den nyligen sÄ bör du kunna returnera den.
SLA013J
![]()
Mvh
Micke
Bra gjort!Tim och sekund Àr guldfÀrgade, minutvisaren Àr svart, riktigt coolt faktiskt. (DÄlig bild)
![]()
Zimbe? Vad stÄr det för?Spammar nya klockan lite, ska försöka mig pÄ en liten review om tavlan/visarna kanske imorgon...
HĂ€r 2st Zimbe's bredvid varandra...
![]()
Mvh
Micke
Grattis![]()
![]()
![]()
![]()
DĂ€r kom den. SBDJ013, 44mm titan, solcellsdriven.
Hehe. Ska nog kunna hosta ur mig nÄgot under lunchrasten imorgon.Grattis
Nu laddar du upp med 10-15 Red Bull o kör en sÄn dÀr Yonsson review sÄ fort som möjligt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DĂ€r kom den. SBDJ013, 44mm titan, solcellsdriven.
Snyggt! Den gillas. Ăr lĂ€nken lika trevlig som den ser ut? Ser riktigt skön ut, Ă€ven om Ă€ndlĂ€nkarna ser aningen för smĂ„ ut.![]()