• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej alla SeikoÀlskare!
Efter att bara ha lĂ€st och lĂ€st och lĂ€st och köpt och köpt har jag nu nĂ„tt den dĂ€r punkten nĂ€r jag behöver sĂ€lja av lite ocksĂ„ 
 Men dĂ„ upptĂ€cker jag att jag inte kan posta i köp- och sĂ€ljtrĂ„den. HjĂ€lp mig! Hur ska jag göra? Ska jag be om lov nĂ„gonstans eller förtjĂ€na min posta-knapp pĂ„ annat sĂ€tt?
(I första hand Àr det en Padi och en Solar Tuna SBDN028 som jag tÀnker sÀlja efter att jag förstÄtt att fÀrgglatt och guld inte Àr min grej.)
20 inlÀgg plus en veckas medlemskap.

IMG_9363.JPG

Liten jÀmförelse

NÄgon som nyligen bestÀllt (och fÄtt levererat) en ny SKX009 till ett rimligt pris frÄn nÄgon bra internationell sÀljare (helst inom EU)? Tips pÄ sÀljare?
Har kontaktat Monsterwatches men inget svar. Ebay har nÄgra dyra frÄn USA och inget pÄ Tradera just nu.

NÄgon som nyligen bestÀllt (och fÄtt levererat) en ny SKX009 till ett rimligt pris frÄn nÄgon bra internationell sÀljare (helst inom EU)? Tips pÄ sÀljare?
Har kontaktat Monsterwatches men inget svar. Ebay har nÄgra dyra frÄn USA och inget pÄ Tradera just nu.
BestÀllde en 009 frÄn Monsterwatches i slutet av juni, dÄ var det inget problem, och fick leverans inom en vecka. I augusti la jag ytterligare en bestÀllning (en 007) och vÀntade tvÄ veckor, mailade dÀrefter och frÄgade om status. Inget svar först sÄ provade att fÄ kontakt via hans FB-sida och dÄ fick jag svar i början av september. DÄ hade han en backlog efter att ha varit pÄ semester, kan var sÄ att han fortfarande har mycket att stÄ i. Drog för övrigt tillbaka min bestÀllning eftersom jag hittade annat kul att lÀgga pengarna pÄ sÄ kan inte sÀga hur lÄng leveranstid han hade just dÄ.

Bra idé! DÄ kanske man kan fÄ anvÀndning av den dÀr fula lÀnken i alla fall :)
Men hur gjorde du alltsÄ? /Nybörjare
TÀnkte lite som du - ful lÀnk som ligger i lÄdan tÄl att testas pÄ.
TvÄ olika sorters slipdukar gjorde jobbet. Slipningen ser bÀttre ut IRL Àn pÄ bilderna, men nÄgon med en bÀttre slipanordning skulle nog fÄ till det Àn bÀttre.

Tillbaka
Topp