lenname
Silver
Grymt klockanRiktigt nöjd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt klockanRiktigt nöjd
![]()
Tack, nu nÀr bröllopsstressen Àr över sÄ blev det en extra present till mig sjÀlv, med fruns medgivande sÄklart. Vet inte vad det Àr med Seiko och min handled, men de sitter sÄ otroligt skönt pÄ handleden.Kul köp, den Àr grym den dÀr! Bra storlek ocksÄ.
Gillade den men sÄlde den hyfsat snabbt. HÄller med dig, i princip alla SEIKOs sitter kanon pÄ mig ocksÄ.Tack, nu nÀr bröllopsstressen Àr över sÄ blev det en extra present till mig sjÀlv, med fruns medgivande sÄklart. Vet inte vad det Àr med Seiko och min handled, men de sitter sÄ otroligt skönt pÄ handleden.
Har du kvar din 013? Den Àr ju sÄ otroligt snygg.
Grym klocka. Vilken modell Àr det och var köpte du den?Riktigt nöjd
![]()
Tack tack. Sdgz005, limiterad till 500ex. Jag köpte min pÄ rakuten.co.jpGrym klocka. Vilken modell Àr det och var köpte du den?
Som sagt, oootroligt tjusig klocka 013. Nu Àr det bara Seiko som gÀller, tackar Seikobröderna för att ni drog bort mig med bravur frÄn det europeiska trÀsket.Gillade den men sÄlde den hyfsat snabbt. HÄller med dig, i princip alla SEIKOs sitter kanon pÄ mig ocksÄ.
Va fint den Ă€r alltsĂ„ .Ăntligen. 6215 Ă€r bĂ€rgad.
![]()
Molle does it again! Galet och grattis!Ăntligen. 6215 Ă€r bĂ€rgad.
![]()
Ăntligen. 6215 Ă€r bĂ€rgad.
![]()
En snubbe i Thailand.Va fint den Àr alltsÄ .
Vart köpte du den?
Vao sÄ jÀvla fin, blev sugenEn snubbe i Thailand.
En snubbe i Thailand.
Du lÀr inte hitta nÄgon under 50'.Vao sÄ jÀvla fin, blev sugen
Hur mycket kostar denna modellerna?
Vao sÄ jÀvla fin, blev sugen
Hur mycket kostar denna modellerna?
Grymt! Funderade pÄ den dÀr förut ocksÄ för att @lio.se vÀgrar slÀppa sin SDGZ013Riktigt nöjd
![]()
Tja allihopa!.
Ville veta vad Àr speciellt pÄ de klockorna? Skx/Srp. Ville köpa en av dem men kan inte bestÀmma.
Skx Àr 43m tjocklek 13m 200m 2345kr
Srp Àr 42m tjocklek 13m 200m 3596kr
BÄde klockorna vÀldigt fina.
Men vet ej vilken skulle va bra och mycket tÄligare. Kan ni hjÀlpa till??!
Ha det gott och god fortsÀttning!!
![]()
![]()
BÄda Àr bra och slÀkt med varandra. SRPxxx Àr ju en reissue av 6105 som i sin tur Àr en föregÄngare till SKX. BÄda ISO6425 certifierade dykarklockor och förmodligen lika tÄliga. SRP har ett bÀttre urverk, 4r36, som du ocksÄ kan dra upp för hand vilket du inte kan pÄ SKX:ens 7s26 verk. Jag har och Àlskar SKX men skulle nog köpa SRP om jag stod inför valet idag. BÄda bÀrs bra Àven pÄ tunna armar, jag har ca. 16 cm.Tja allihopa!.
Ville veta vad Àr speciellt pÄ de klockorna? Skx/Srp. Ville köpa en av dem men kan inte bestÀmma.
Skx Àr 43m tjocklek 13m 200m 2345kr
Srp Àr 42m tjocklek 13m 200m 3596kr
BÄde klockorna vÀldigt fina.
Men vet ej vilken skulle va bra och mycket tÄligare. Kan ni hjÀlpa till??!
Ha det gott och god fortsÀttning!!
![]()
![]()
Jag köpte sjÀlv en SRP779 nyligen och jag fullkomligt Àlskar den!BÄda Àr bra och slÀkt med varandra. SRPxxx Àr ju en reissue av 6105 som i sin tur Àr en föregÄngare till SKX. BÄda ISO6425 certifierade dykarklockor och förmodligen lika tÄliga. SRP har ett bÀttre urverk, 4r36, som du ocksÄ kan dra upp för hand vilket du inte kan pÄ SKX:ens 7s26 verk. Jag har och Àlskar SKX men skulle nog köpa SRP om jag stod inför valet idag. BÄda bÀrs bra Àven pÄ tunna armar, jag har ca. 16 cm.
Lycka till och dela med dig av valet.
Den gillar jag! Vad fÄr man ger för en sÄn?![]()
![]()
SBDJ013 gör comeback.![]()
Listpriset i Japan Àr 65000 yen (5100kr) + skatt. Tror bara den sÀljs i Japan, i alla fall Àn sÄ lÀnge. Mycket pang för pengen.Den gillar jag! Vad fÄr man ger för en sÄn?
Dra mig baklĂ€nges!Ăntligen. 6215 Ă€r bĂ€rgad.
![]()
Jag köpte min skx dÀr för ca. 1,5 Är sedan. Snabb leverans av bra klocka. Funderar pÄ en Srp775 dÀrifrÄn igen.Jag börjar bli sugen pÄ att köpa en till Seiko frÄn Creationwatches, stort utbud och billiga. Har nÄgon erfarenhet frÄn den sidan? Om ni har det, vad har ni för upplevelse, frakttid, pÄlitliga osv?
Mvh
HÀrligt! VÀldigt bra priser mÄste jag faktiskt sÀga.Jag köpte min skx dÀr för ca. 1,5 Är sedan. Snabb leverans av bra klocka. Funderar pÄ en Srp775 dÀrifrÄn igen.