• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

frasse

Cartier
Riktigt fin variant pÄ Ripleyklockan. Har inte sett den fÀrgvarianten tidigare. NÄgon specialare?

Nja denna kom endast i 2000ex istÀllet för de andra silvriga och helsvarta som kom i 3000 per variant.
Helskön lÀnk och galen design gillar den som fasen.

Min heter sced041 tror den silvriga heter sced035.
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
pct2pzh.jpg


Fick hem den hÀr nyss. Inte tagit av plasten Àn och lÀr mÄtta in armbandet
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
IMG_2283.JPG

VÀxt under dagen. Gillar visare och bezel (boett visste jag ju redan hur bra den Àr). Men tavlan ska moddas. Antingen med yobokies tuna/MM eller srp777 plus dess chapter ring om det gÄr hitta. Inte sÄ förtjust seiko guldtexten som gÀrna försvinner. Beröm dock för insert som Àr mer guld Àn gul (tÀnk 011), riktigt nice! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hehe ja :hungry: Tack Àn en gÄng för köpet av klockan. Kommer anvÀndas mer nu med ett Nato som verkligen lirar!

Missade dock ett riktigt MN som inte byggde under klockan. SÄg annonsen först nÀr de blivit sÄlt. De hade varit riktigt intressant!
Alla MN bygger vÀl pÄ höjden?
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Eftersom jag förbrukat min annons/bump-mÀngd för en dag sÄ tÀnker jag frÄgar hÀr innan jag lÀgger ut en annons imorgon. NÄgon som Àr i behov av en eller tvÄ Seiko DAL1BP? Har tvÄ stycken som suttit i lÄdan oöppnade. 350 kr/st skickat eller kanske 600 kr för bÀgge?
 

Krabbeluring

Cartier
Har helt nördat ner mig i Turtle-trÀsket nu!

Har nÄgon en SRP787, aka Batman? De Àr grymt coola! Snyggaste fÀrgkombon pÄ en Seiko mÄste jag sÀga.
 
Senast Àndrad:
Topp