Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag jagar ocksĂ„ en budget hibeat. Inte vĂ„gat slĂ„ till pĂ„ nĂ„got frĂ„n ebay Ă€nnu dockĂntligen en budget-hibeat i klockhögen
Ja det kan ju vara ett minfÀlt, sÀrskilt Lord Marvel (hibeat-varianten) kan vara rÀtt antastade med tveksamma poleringar eller utbytta delar.Jag jagar ocksÄ en budget hibeat. Inte vÄgat slÄ till pÄ nÄgot frÄn ebay Ànnu dock
Jo, rÀtt mkt beggat kÀnns tveksamt pÄ ebay. Men kan nog ibland vara pga min okunskap pÄ vintage ocksÄ. Skulle vara kul att veta lite mer sÄ man vÄgar lite meraJa det kan ju vara ett minfÀlt, sÀrskilt Lord Marvel (hibeat-varianten) kan vara rÀtt antastade med tveksamma poleringar eller utbytta delar.
Ett tips om du har Instagram, följ kontot seikobusters. Det kontot Àr skapat för att lÀra ut hur man sÀrskiljer Àkta vintage Seiko frÄn alla fakes dÀr ute. Mycket informativt och djupgÄendeJo, rÀtt mkt beggat kÀnns tveksamt pÄ ebay. Men kan nog ibland vara pga min okunskap pÄ vintage ocksÄ. Skulle vara kul att veta lite mer sÄ man vÄgar lite mera
Ăr du orolig ta med en skxJa jag tycker ju det, e ju Ă€ndĂ„ 100m wr men det Ă€r vĂ€l att det ej Ă€r skruvad krona som gör att man blir nojjig!
Tack för tipset! Har tyvÀrr inte instagram dock.Ett tips om du har Instagram, följ kontot seikobusters. Det kontot Àr skapat för att lÀra ut hur man sÀrskiljer Àkta vintage Seiko frÄn alla fakes dÀr ute. Mycket informativt och djupgÄende
Det verkar gÄ fint att kolla pÄ bilderna osv Àven utan instagramkontoTack för tipset! Har tyvÀrr inte instagram dock.
Provade den hÀr i butik förut, den var sjukt snygg i verkligheten! Arm pÄ 16,5cm för den intresserade
Tack igen för tips! Ăr lite anti till att skaffa konton överallt och appar till höger och vĂ€nsterDet verkar gĂ„ fint att kolla pĂ„ bilderna osv Ă€ven utan instagramkonto
Det Ă€r jag ocksĂ„, sĂ„ jag tĂ€nkte att du inte skulle gĂ„ miste om innehĂ„llet pĂ„ grund av att du inte ville registrera digTack igen för tips! Ăr lite anti till att skaffa konton överallt och appar till höger och vĂ€nster
Sjukt snygg Àr den limiterad?Provade den hÀr i butik förut, den var sjukt snygg i verkligheten! Arm pÄ 16,5cm för den intresserade
jepp, blue lagoon kallas den, 3500 ex tror jag, kan ha felSjukt snygg Àr den limiterad?
Den skall vara limiterad men finns hos diverse ADs. Har för mig att nÀrmsta stjÀrnurmakarna (nÀrmst mig alltsÄ) hade en i lager.jepp, blue lagoon kallas den, 3500 ex tror jag, kan ha fel
Skölj bara av den i ljummet vatten efterÄt, i synnerhet om du badat i Medelhavet. Undvik 5/10 meters trampolinenDet Àr ju inte optimalt men jag hade inte varit orolig.
Jag har diggar den som attan. NÄgot stor pÄ mina taniga leder (16cm) men tack vare kramande luggar gÄr de an.Den skall vara limiterad men finns hos diverse ADs. Har för mig att nÀrmsta stjÀrnurmakarna (nÀrmst mig alltsÄ) hade en i lager.
SjÀlv Àr jag lite sugen pÄ en SRPB09, nÄn som har en/klÀmt pÄ en?
HÀr Àr de tillsammans:
Den Àr riktigt trevlig lurade pÄ farsan att han behövde en ocksÄ. Har Àven den kÀnda padiklockan hemma som kompletterar med Ànnu mer fÀrger.HÀrligt, tack för bilderna och svaret!
Den ser riktigt trevlig ut, skall verkligen övervÀga ett köp.
Den var fantastisk fin! GrattisAnlÀnde igÄr. FÄtt sitta pÄ handleden sen dess Seiko 6117-8000 Navigator Timer frÄn -68.
Samuraien ser enorm ut bredvid turtlen. Ăr det bara fotovinkeln eller?Den Ă€r riktigt trevlig lurade pĂ„ farsan att han behövde en ocksĂ„. Har Ă€ven den kĂ€nda padiklockan hemma som kompletterar med Ă€nnu mer fĂ€rger.